Tävlingspremiär hos Nettan

Sommaren är äntligen här nu och vi tänker ha en sommartävling för er som hinner pyssla även under sommaren

Använd dig av denna skiss.

Du får vrida och vända den som du vill, men man ska kunna se att du använt dig av skissen.

Endast 1 alster per tävlande får skickas in som tävlingsbidrag.

Skicka ditt bidrag till min mail nettan@scrapbooking4you.se, så lägger jag upp ditt bidrag i bloggen.

Skriv ditt namn + din adress så att jag kan skicka vinsten till vinnaren.

Även DT medlemmar får skicka in bidrag, men dessa är utom tävlande, de är bara för inspiration.

Tävlingen pågår till den 1 augusti.

Vinnaren utses efter ca 2 veckor.

Vinsten är ett presentkort hos Nettans Scrapbooking4you på 150kr.

 

Single Post Navigation

8 tankar om “Tävlingspremiär hos Nettan

  1. Så kul & vilken snygg skiss!
    Tur att det var hela sommaren(nästan)så då hinner jag 🙂

  2. Kul med en tävling!! Måste nog hitta på nåt…. Härlig skiss!!

  3. Jag hoppas att många vill delta i vår sommartävlingen.
    Vi andra får så mycket inspiration av era underbart fina alster.

  4. Vet vilket kort som kan passa till den fina skissen.. Alltid kul med tävligar!

  5. Är det fritt fram för både scrappare och kortmakare?

  6. Ja självklart får man tävla med både kort och LO:s 🙂

  7. Fin skiss, skulle kanske passa på att tävla för första gången någonsin, får fundera på det lite till.

  8. jättefin skiss!

Lämna en kommentar