Love is in the air

carinas-bild-nr1
Bild1: Till layouten har jag använt ett prickigt papperfrån Making memories det röda med röda upphöjda hjärtan på det är ett handgjort papper och under fotografiet ett papper från making memories. De två hjärtan som jag dekorerat med är utskuret från papper som jag satt på UTEE. På alla kanter har jag använt en röd chalk. På det röda pappret med upphöjda hjärtan har jag satt rhinestenar, även i de två hjärtan som jag klippt ut.
carinas-bild-nr22
Bild 2: Runt kortet har jag använt edge scraper och även ristat in en rad med hjärtan med hjälp av en nål.
carinas-bild-nr3
Bild 3: runt kortet har jag satt Lace Cardstock som jag chalkat med rött och sedan satt på 3D lack.
carinas-bild-nr4
Bild 4: Eftersom det är en layout i kärlekens tecken ringade jag in de ord jag såg med LOVE som jag sedan satte 3D lack på.
carinas-bild-nr5
bild 5: Till sist satte jag en knapp på spetsen som jag knöt floss och hängde enberlock i.  Hoppas jag inte glömt något….
Ha det gott!
Carina

Single Post Navigation

6 tankar om “Love is in the air

  1. Vilken underbar layout!! Jag gillar att du lagt 3Dlack som highlight på pappret med all text! Smart och snyggt!

  2. åååå så fin den var och vad fina detaljer du gjort!
    URTJUSIG!!!

  3. Helt underbar LO!! Kanonfin!! Verkligen läckert med lack på orden!! Kramar 😀

  4. Fantstiskt fin Lo! Riktig allahjärtansdags känsla! Liftvarning!
    Kram Annica

  5. Sååååååååå Läckert!!!

  6. Wow, så vacker!! 🙂

Lämna en kommentar