Tävling februari

Nu när vi äntligen röstat fram vinnare i skisstävlingen så kan vi ju presentera februaris tävling.

Ni ska ta er inspiration från denna härliga skiss.

vinnare-jan-091

Du får vrida och vända den som du vill, men man ska kunna se att du använt dig av skissen.

Du får skicka in hur många bidrag du vill.

Skicka ditt bidrag till min mail nettan@scrapbooking4you.se, så lägger jag upp ditt bidrag i bloggen.

Även DT medlemmar får skicka in bidrag, men dessa är utom tävlande, de är bara för inspiration. 😉

Tävlingen pågår till den 28/2 kl 23.59

Vinsten är ett presentkort hos Nettans Scrapbooking4you på 250kr.

Lycka till! 🙂

Kram Anette

Single Post Navigation

3 tankar om “Tävling februari

  1. Skissen är utskriven och jag återkommer.. När presenteras vinnaren?? *nyfiken i en strut*

  2. Vilken jättefin skiss. Grattis Essmo:-)

    Jag har nu skrivit ut den och påbörjat skapandet….hoppas hinna färdigt den innan sista inlämningsdag. Supermysigt att få pyssla lite på ”egen tid” då barnen gått i säng. Såå välbehövligt att inte bara vara mamma för en stund.

    Kram M

  3. Goding skrev den :

    Idag har jag knåpat ihop ett bidrag som jag strax ska maila in. Undrar bara om man får publicera sitt alster i sin egen blogg innan tävlingen är avslutad?

Lämna en kommentar