Carinas tolkning av skissen

Nu har Carina gjort sin tolkning av den underbara skissen som vi har denna månad.

carinas-tolkning-febnr1

carinas-tolkning-feb-nr4

carinas-tolkning-feb-nr3

carinas-tolkning-febnr2

Beskrivningen:
Jag har gjort en layout till denna härliga skiss, men jag har vridit lite på den. Papper jag använt är från Webster´s Page (inte det randiga och gröna, det vet jag inte riktigt vad det är). Uppe i vänstra hörnet har jag satt Drops brons. Blomman nere i högra hörnet har jag fått tips av en pysselkompis, mall att skriva ut finns på denna länk: http://misscutiepiegoes80s.blogspot.com/2009/01/lager-p-lager-blommor.html. Jag har skrivit ut på ett hårdare papper. Jag ritar av de blommor jag vill ha på de papper jag vill ha och klipper sedan ut dom. Chalkar kanterna och böjer rätt friskt i blombladen. Här har jag satt fast blommorna med glue dots men det blir fint att använda 3D kuddar också. Mitt i blomman en knapp med pärlfloss. Platinum stickles på blomkanterna när jag fäst blomman. Say it in swirls på sidorna av blomman. Texten är Wilma Chipboard som jag ritat av på ett grönt papper och sedan chalkat kanterna.
Det tror jag var allt…
Pyssla lungt!!
Carina
* * * * * * * * * * * * * * * *
Underbart fin lo du har gjort efter månadens underbara skiss Carina.
(*oouups* Det påminner mig om att jag inte ens har börjat med detta projekt )
Men jag ska ju till mina Dt tjejer Erika och Camilla i morgon och pyssla i Knaften.
Där ska jag försöka att ta mig tid att skapa något efter denna skiss 🙂
Har ni funderingar på vad ni ska hitta på i morgon eller på söndag så är ni välkomna att pyssla med oss i Knaften 😉
Ha en underbar helg.
Kram Anette
PS, ni har väl inte missat våra nyheter för denna vecka?
Kolla in detta: Våra nyheter vecka 7.
Ni kanske hittar nåt läckert som ni vill ha hemma hos er 😉

Single Post Navigation

6 tankar om “Carinas tolkning av skissen

  1. En härlig layout från dig igen Carina! Jag är så impad av allt du hinner med att göra! Ett jättefint foto igen åxå! 🙂

    Jag är bara LITE avis på er som kan åka på pysselträffen i helgen….
    // DT Annica

  2. Carina: Vilken underbar LO. Blomman är ju bara underbar.

    Anette: Missa nyheterna i butiken är omöjligt. Vill ju ha för mycket, eller man kan aldrig vilja ha för mycket. 😉

  3. Annaliza skrev den :

    Wow! Jättefina blommor!!!!! Skulle oxså ville ha såna.. oj oj…. suck =( ….

  4. Annaliza skrev den :

    WOW!!! Vilket jättefina blommor och självaste skissen alltså, skulle ville oxså göra en liknande sånt =) men har inte så mycket grejer hemma =( ännu….

    Mvh,
    Annaliza (Robban)

  5. Åsa skrev den :

    Oj vad fina blommor. Skall försöka själv fast förstår att det tar lite tid innan mina blir lika fina som dina
    /Åsa

  6. Helt underbar LO!!! & underbart vackert kort!!! Du är så duktig Carina. 🙂 Kramar Lena

Lämna en kommentar