Inbjudningskort bröllop

Carina fick i uppdrag att göra inbjudningskort till ett bröllop.
Här kan ni se det vackra resultatet 🙂
carinas-inbjudningskort
Beskrivningen:
En beställning på inbjudningskort till ett bröllop som ska gå i vitt och ljusgrönt.
Jag fick helt fria händer, så efter lite klurande blev det så här.
Jag har använt pappret french vanilla och ett i ljusgrönt med samma struktur.
Alla kanter är chalkade med olive pastell, på blommorna som är Mini rosor Butter bouquet flowers och runt den vita kanten har jag använt stickles platinum.
Höll på att glömma bandet som är ljusgrön organza.
Det skulle vara ett enkelt kort, och det blev rätt enkelt….  Kramar Carina

Single Post Navigation

3 tankar om “Inbjudningskort bröllop

  1. Supersnygg inbjudan. Man blir ju lite sugen på att göra bröllopsinbjudningar. Trist bara att man är rellativt nygift. 🙂

  2. OOOOH vilken snygg!!
    Jag får gifta om mig då 😉

  3. Ooooo så vackert!! Jättefint!! 🙂

Lämna en kommentar