Tävlingsdags igen

Nu har vi fått en ny månad igen – tänk så fort tiden går.

Min tankt just nu blir: -Var tog Juli månad vägen??

Hur som helst, så står det i min almanacka att vi har fått augusti och då är det dags för er alla tävlingssugna att skapa efter min nya skiss 😉

Augustis skiss i bloggen

REGLER:

Du får vända och vrida på den hur mycket du vill, men man ska kunna se att du inspirerats av skissen.

Du har tid fram till den 31 augusti  kl 23.59 på dig att skicka bilder till min mail nettan@scrapbooking4you.se

Du får tävla med flera bidrag, så hinner du göra fler än ett så skicka in dem allihopa 😉

Vinnaren får ett presentkort hos Nettans på 250kr.

Lycka till nu till alla er som vill vara med och tävla.

* * * * * * * * * * * * * *

Vi fortsätter så klart med kommentarstävlingen också, skriver du en kommentar i ett inlägg så har du en lott, skriver du 10 kommentarer så har du 10 lotter – lycka till

Vinnaren får ett presentkort på 100kr i vår webshop/butik i Vännäs.

Vinnaren i kommentarstävlingen i juli blev Lotta! 🙂

Kommentarer till “Tävlingsbidrag nr 15”

Lotta säger:
juli 2, 2009 kl 09:20   

Vilken underbar LO! Blommorna är ju bara så fina.

Grattis till vinsten på 100kr presentkort hos Nettans Scrapbooking4you

ha en underbar dag.

Kram Anette

Single Post Navigation

12 tankar om “Tävlingsdags igen

  1. Britt-Inger skrev den :

    GRATTIS GRATTIS Lotta.
    Kram på dej.

  2. spännande skiss! Det blir kul

  3. Oj, vann jag, åh, va roligt. Man kan aldrig få för mycket pysselsaker. 😀

  4. licette skrev den :

    Ännntligen en skisstävling igen:-)Ska genast sätta igång och scrappa.

  5. Vilken underbar skiss! Jag har suttit med den en stund nu och nu är det bara klistret som ska torka så kommer mitt bidrag per mail sen! Får man blogga bidragen innan tävlingen är avslutad förresten?

  6. Catharina Broman skrev den :

    Stort grattis Lotta!Många kram,ar från mig till dig!

  7. Stort GRATTIS Lotta!
    Vilken underbar skiss!! 😀
    Hoppas allt är bra med er?!
    Kramar från Lena

  8. Har verkligen saknat det! Glädjen att se är att göra en skiss! Kramar Em

  9. En liten undran…får man delta med kort?

  10. Pingback: You make me smile » Coffeeaddicted

  11. Fin skiss- denna utmaning ska jag verkligen anta!

  12. Pingback: August sketch at Nettans « Elisabeth’s Paper Art

Lämna en kommentar