Tävlingsdax för oktober

Hej mina kära bloggläsare!

Nu är det dags för tävling igen. *Jippie*

Jag har den äran att återigen få presentera en av Jessicas underbara skisser 🙂

Ett STORT tack till dig för all hjälp med dessa underbara tävlingsskisser som du gör till min blogg = Du är bäst!! *kramis*

Nu mina vänner får ni skapa något efter denna skiss, ett kort eller en lo eller nåt annat spännande som ni kan använda skissen till. 😉

GetAttachment

Vänd och vrid den om du vill det, din lo eller annat du väljer att skapa behöver alltså inte vara en exakt kopia av den om du vill ”äventyra” det lite grann men det ska synas att du fått din inspiration av skissen, 😉 – Lycka till!

Jag vil ha ditt/dina tävlingsbidrag senast den 31/10 kl 23.59

Skicka det till min mail nettan@scrapbooking4you.se så laddar jag upp den här så fort jag kan.

Du får alltså skicka in fler än ett bidrag om du vill det – skapa nu för brinnande livet så kanske du hinner med många alster denna månad.

Du har möjlighet att vinna ett presentkort på 250kr på Nettans Scrapbooking4you 

Snart kommer vi att presentera vinnare för förra månaden, men vi har inte röstat färdigt ännu, det är sååå många fina bidrag och väldigt svårt att välja ut bara en.

Men jag hoppas att vi alla ska vara klara snart så att vi kan presentera en vinnare.

Ha en underbar kväll.

Njut av dagen – för den kommer inte åter.

Är den riktigt illa och eländig så vad gör väl det – Du får en ny chans till en alldeles underbar dag redan i morgon.

Var rädd om dig och hjärtligt välkommen åter till vår blogg.

Det är alltid lika roligt att ha dig här som besökare.

Kramar Anette

Single Post Navigation

11 tankar om “Tävlingsdax för oktober

  1. Catharina Broman skrev den :

    Kul med en ny skiss.Ska genast sätta fingrarna på den!!!!!

  2. Vilken underbar skiss. 🙂

  3. En härlig skiss, måste försöka hinna med denna gång!
    Kram Lene

  4. licette skrev den :

    Äntligen en ny skiss:-)
    Man längtar efter dessa, så man kan börja scrappa och vilken härlig skiss sen:-)
    Mvh/Lissan

  5. Vilken underbar skiss! Det var ett tag sen jag tävlade här, men nu ska jag försöka hinna med ett bidrag 🙂

  6. Oj vilken härlig skiss. Nu är det bara att vända och vrida.. 🙂
    Kram.

  7. Vilken underbar skiss, som Jessica har gjort. Hon är så duktig, vill jag säga 🙂

  8. Whiiii! Vilken skiss!! Me like 🙂

  9. Vad roligt att ni gillar skissen, jag hoppas att ni skickar in många alster till mig 🙂

  10. Är det ok att blogga sitt bidrag när man har skickat in det?

  11. Sonja skrev den :

    Mycket snygg skiss!! 🙂

Lämna en kommentar