Vinnarna i Januari

Vi börjar med att avslöja vem som vunnit i kommentarstävlingen 😉

Denna månad blev det:

…………….

………….

……….

……….

Ni hör väl trumvirveln och känner spänningen i luften 😉

……………

…….

Det blev: 

Annica H
annicah.wordpress.com

Åhhh vad jag längtar tillbaka när jag ser bilderna! Om vi räknar bort det faktum att du inte mådde så bra, så var allt toppen!
Extra kul var ju åxå att vi ”DT brudar” kunde vara med allihopa!
Kram till er alla!
//Annica H

Ett stort Grattis till dig Annica till vinsten , ett presentkort på 100kr hos Nettans Scrapbooking4you 🙂

* * * * * *

Nu går vi vidare i avslöjandet av vinnare för denna omgång.

Dags att berätta vem som vann skisstävlingen i januari och även visa det vinnande bidraget.

Är ni redo? 🙂 😉

Vad bra, då kommer det här:

Vi i juryn har röstat fram bidrag nummer

…………….

………….

……….

……….

Ni hör väl trumvirveln även denna gång och känner spänningen som ligger kvar i luften 😉

………………….

……………

Vinnaren har gjort bidrag nummer 1 och heter Heléne.

Grattis Heléne till din vinst: ett presentkort på 250kr hos Nettans Scrapbooking4you

Jag hoppas att ni båda vinnare ska hitta något spännande i min butik som ni vill ha hem till er för att skapa med.

Grattis än en gång!

Kramar från Anette, Åke, Annica, Camilla, Lotta, Erika och Carina.

Vi hoppas att vi ska få in många bidrag även i februari, så skapa allt vad ni hinner och skicka in era bidrag 🙂

Single Post Navigation

10 tankar om “Vinnarna i Januari

  1. Stort grattis till Annica och Hélene!!

    Kram
    Erika DT

  2. Grattis till er båda!

  3. Grattis till både Heléne och Annica!! 🙂
    Kortet är verkligen jättefint!! 🙂
    Kram Lena

  4. Grattis till vinsterna Heléne och Annica. Kortet var superfint. Kram Bic

  5. Grattis till båda vinnarna. 🙂

  6. Hoppas du att jag ska hitta NÅT?? Herrejösses människa, jag vill ju ha ALLT i din butik =)

    Så himla kul att min bidrag valdes, tack så jätte-jättemycket!!

  7. Tina Westrin skrev den :

    Grattis till er!!

  8. Åh va roligt! Stort grattis till Helén,superfint kort! Naturligtvis vill jag också säga stort tack från mig! 🙂
    Kram Annica H

  9. Stort grattis till vinnarna!!

  10. GRATTIS till Er båda… 🙂 Kort var jätte fint.
    Kramar.

Lämna en kommentar