Tävlingsdags i april

Hejsan kära vänner.

Nu är det återigen dags för en skisstävling här hos oss.

Det var länge sedan nu så jag hoppas att ni känner er laddade att skapa något efter skissen och vara med i vår april tävling 🙂

För det är verkligen superkul då ni skickar in era bidrag till mig,  jag blir otroligt glad och inspirerad.

Så här ser skissen ut denna gång.

Nåja, kanske inte den bästa kvaliteten, men jag hoppas att det går bra att se den ändå.

Jag har bråkat med scannern en hel del gånger, men den vinner varje gång. 😀

Regler:

Du ska finna inspiration efter denna skiss.

Vänd och vrid den om du vill det, din lo eller kort behöver alltså inte vara en exakt kopia av den,

om du vill ”äventyra” det lite grann men det ska synas att du fått din inspiration av skissen ;) – Lycka till!

Förutom det så gäller fritt skapande.

Jag vill ha ditt/dina tävlingsbidrag senast den 30/4 kl 23.59

Skicka det till min mail nettan@scrapbooking4you.se .

 

Jag kommer att visa upp tävlingsbidrag här på tisdagar och torsdagar.

De andra dagarna finner ni en massa annan inspiration.

Du får alltså skicka in fler än ett bidrag om du vill det – så kom igen nu och skapa för brinnande livet för då kanske du hinner med många alster denna månad. 😉

Du har möjlighet att vinna ett presentkort på 200kr på Nettans Scrapbooking4you

Ha en riktigt underbar dag.

Glöm inte att njuta av dagen – för den kommer inte åter.

Kram Anette

Single Post Navigation

2 tankar om “Tävlingsdags i april

  1. Wow vilken jättefin skiss! 🙂
    Nu ska jag verkligen försöka få till en Lo jag med.
    Tack för en jättetrevlig stund i fredags. 😀
    Hoppas ni har det bra i Dalarna?!
    Kramar från Lena

  2. Jag har lämnat in mitt bidarg till eran fina skiss.
    Lagt upp den på min blogg och länkat hit till er.
    Mvh Onkis.

Lämna en kommentar