Tävlingsdax igen

Nu går vi mot sommar och med det följer sommarlov för alla elever.

Denna sommar så har jag en dotter som tar studenten och en dotter som tar examen från grundskolan. 🙂

Det känns väldigt stort och häftigt tycker jag.

Därför har jag valt att denna tävling ska handla om kort som gäller just detta.

Examenskort och studentkort är det som gäller denna tävling.

Reglerna är enkla:

Ingen skiss eller något om vilka färger som ska användas, utan det är helt fritt skapande som gäller.

Enda kravet är att det ska vara kort till någon som tar skolexamen eller till någon som tar sin student.

Skicka in ditt bidrag till mig på nettan@scrapbooking4you.se

Vinnaren får ett presentkort på 200kr hos Nettans Scrapbooking4you

Tävlingen gäller t o m 19 juni kl 23.59

Lycka till!

Kram Anette

Single Post Navigation

5 tankar om “Tävlingsdax igen

  1. Kul, den ska jag försöka få till något till.
    Barnen växer för fort, eller hur? Själv blir
    man bara yngre…ler…Min äldsta går ut femman
    och ska byta skola nu till hösten när han börjar
    sexan…(bara det känns , bara för mamma, …stort)
    Förstår att det måste vara en häftig känsla att känna
    att barnen är ”vuxen”. Nog med surr, ha en bra dag.
    Kramar Carina, Pysselhäxa

  2. Nu har jag skickat in ett bidrag så jag hoppas att du får någon bild, denna cyberrymd och jag brukar inte hålla sams.
    kramar Carina

  3. Pingback: Det närmar sig studenten.. « Scrapbooking4you

  4. evalena skrev den :

    Nu har jag skickat in mitt bidrag 🙂

  5. Pingback: Studentkort « Välkommen till Eva-Lena

Lämna en kommentar