Tävlingsdags – skiss

Hejsan mina vänner.

Vi håller för fullt på att rösta fram en vinnare i förra tävlingen bland alla era underbara bidrag.

Det är verkligen inte lätt då det finns så många fina att välja bland, men jag hoppas att alla inspiratöser kommeratt vara klara med sin röstning snart så att vi kan kora en vinnare bland er 🙂

Under tiden så väljer jag att berätta för er om vår nästa tävling.

Det är en skisstävling denna gång, och den vackra skissen har jag hittat här.

Där hittar ni många bedårande skissen om ni vill jobba efter det fler gånger 😉

Denna skiss valde jag till tävlingen:

Ni får vända och vrida på den som ni vill, men man ska tydligt se att du fått din inspiration från skissen.

Jag vill ha ditt/dina tävlingsbidrag senast den 31/10 kl 23.59

Skicka det till min mail nettan@scrapbooking4you.se .

Jag kommer att visa upp tävlingsbidrag här på tisdagar och torsdagar.

De andra dagarna finner ni en massa annan inspiration, så ta er en titt flera gånger varje vecka för att se allt nytt och fint som läggs in här. 🙂

Du får alltså skicka in fler än ett bidrag om du vill det – så kom igen nu och skapa för brinnande livet för då kanske du hinner med många alster denna månad.

Du har möjlighet att vinna ett presentkort på 200kr på Nettans Scrapbooking4you

Ha en riktigt underbar dag.

Glöm inte att njuta av dagen – för den kommer inte åter.

Kram Anette

Single Post Navigation

2 tankar om “Tävlingsdags – skiss

  1. Katarina K skrev den :

    Oj, så fin bloggen har blivit! 🙂 Färgglad och tjusig!
    Räcker skisstävlingen ända till sista oktober, eller är det till sista september??
    /Katarina K

  2. Visst blev det trevligt med lite färger denna gång 🙂
    Tävlingen pågår fram till sista oktober.
    Kram Anette

Lämna en kommentar