Säg det med lite ugglor

Min moster fyller 50år snart och ska ha en stor fest till helgen och jag tyckte det behövdes något roligt att piffa upp festlokalen så jag bestämde mig för att göra en vimpel men istället för en traditionell så blev det ugglor, mönstret hittade jag här

ni känner kanske igen papperna  jag älskar verkligen papermazes dottie som ni kanske märkt.

Alfabetet hittar du här sedan har jag dekorerat med en liten blomma och blad.

Jag var tvungen att prova en till ide med ugglor vad sägs om dessa ganska roliga studenthängena

Baksidorna är dekorerade i de mönstrade papperet så det blev lite stadigare, funderar på om jag inte ska slå in dom i lite cellofan också så dom tål lite champange utan att luckras upp.

En liten pingvin letade sig in i gänget också jag rundade bara av en uggla lite, fick tipset efter mitt förra inlägg med ugglorna i påskriset så jag var ju tvungen att prova göra en egen pingvin.

Single Post Navigation

3 tankar om “Säg det med lite ugglor

  1. Åh, så läckert!!

  2. Dom är ju hur söta som helst 🙂

  3. Alltså det här va nått av det sötaste jag sett! så himla läckert det blev!

Lämna en kommentar