Tävlings juni – en skisstävling

Hejsan mina vänner

Jag hoppas att allt är bra med er och att ni är laddade och sugna på en tävling denna härliga sommar månad.

Juni då så mycket trevligt händer, skolavslutningar, studenten och sommarlov, sommarjobb och semester, midsommar och mycket mer 😉

Vi har tänkt oss en enkel tävling denna månad.

Jag har hälsat på hos Milo och valt ut en av hennes härliga skisser.

Gör en layout eller ett kort efter denna skiss,

och var med och tävla om ett presentkort hos Nettans Scrapbooking4you på 150kr.

Du får vända och vrida på skissen om du vill, men man ska kunna se att du inspirerats av skissen i allafall.

Tolka den som du själv vill, det behöver alltså  inte vara en exakt kopia efter detta, utan du tolkar den fritt.

Jag vill ha ditt/dina tävlingsbidrag senast den 30/6 kl 23.59

Skicka ditt bidrag  till min mail nettan@scrapbooking4you.se så kommer jag att ladda upp den här i bloggen på tisdagar och torsdagar.

Du får alltså skicka in fler än ett bidrag om du vill det – så skapa nu allt vad du hinner så kanske du kan tävla med fler än ett alster denna månad.

Vi hoppas att ni skickar in många tävlingsbidrag i juni 🙂

Lycka till!

Kram Anette

Här kommer ett litet kort där jag inspererats av skissen

/Ulrica

Single Post Navigation

5 tankar om “Tävlings juni – en skisstävling

  1. Vilket jättefint kort & en riktigt inspirerande skiss!
    Vad glad jag blev att jag fick se att ni hade en ”dubbeltävling”, den här vill jag gärna vara med på 🙂

  2. Kanonfin skiss! Ska verkligen försöka hinna med ett bidrag till den här tävlingen!!
    /Pillan

  3. Vilken härlig skiss! 🙂

  4. Gillade verkligen skissen,va roligt att göra ett kort efter den.
    Må gott!

  5. Otroligt vacker skiss! Och jättesött inspirationskort!!! Har just mailat iväg mitt bidrag till er, men det finns också på min blogg: http://pappersgalen.blogspot.se/2012/06/skisstolkning-i-bandana.html

    Kram Outi

Lämna en kommentar