Carinas julkort + LO

Carina har visst en srudlande energi och skaparlust just nu trots ryggproblem *imponerad*

Hon var hos mig igår kväll med sina trevliga bakanta och for sedan hem för att pyssla.

Redan idag får jag äran att presentera hennes alster.

Först ut är hennes härliga julkort.

Först till materialet jag använt på julkortet:
Vit cardstock som jag har chalkat m,ed olive pastell (allt är chalkat med den på detta kort). Det underbara röda papperet är Let it snow och på det har jag använt stickles waterfall på några av stjärnorna. God Jul stämpeln är från Inkido och där har jag använt stickles burgundy på bokstäverna. Julstjärnorna och bladen på sidan är Quick Kutz, jag har satt en vit sådan blomma under den röda blomman. På både blommorna och bladen har jag också använt stickles, denna gång crystal.

Sedan kommer en underbar LO.

Till layouten har jag använt pappret Florabella ringaround. Ordet charmtroll har jag stansat ut med journal i rosa cardstock. Sedan har jag chalkat bokstäverna med chesnut roan och i bokstäverna har jag gjort prickar med stickles waterfall. Runt ovalen som är en Sweatheart shapes har jag kutit en brun floss med två metallhjärtan. I ovalen står det Maiken som är utstansat med Olivia i brun cardstock. På bokstäverna har jag använt stickles waterfall. Blingswirlsen till höger är Say it in crystals. Det var allt tror jag….
Kramar Carina
* * * * * * * * * * *
Fantastiska alster carina! 🙂
Kram Anette

Single Post Navigation

8 thoughts on “Carinas julkort + LO

  1. super fina alster !!

  2. Tina W on said:

    Snygga kreationer!! Ser inte hemmagjort ut precis…! 🙂

  3. Åh så otroligt vackert julkort!!!

  4. Milda moster vad underbara alster du visar!!
    Kortet och LO:n är heeelt underbara 😀

  5. Lo:n är super fin! har sett den i verkligheten på Umeåträffen i helgen!
    Jul kortet är underbart det med. Du är otroligt duktig!!!

    Kram Milla

  6. Du är så otroligt produktiv och duktig! Hur hinner du med att göra alla fina saker! 🙂

  7. Lena Eriksson on said:

    Ooooo, vilka underbart vackra alster!!

  8. Lo:n var jätte jätte fin!

Kommentera

