Erikas vackra Bröllopsalbum

Nu äntligen har jag tagit mig tid och göra om bilderna som jag tog på Erikas underbara bröllopsalbum då hon var hit och hälsade på.

Jag tyckte mycket om albumet redan då jag fick hem det till butiken och då var det tomt, nu fullkomligt älskar jag det efter att ha sett vad Erika kunde göra av det 🙂

Framsidan.

Material: Bazzill Vanilla och Raven. Blåklint från YouDo.Stickles Waterfall.

QuicKutz Eliza Classic alfabet

Sidorna 2-3

Material sid 2: Best Creation bröllopspapper. Quickutz Daisyprofil. Blombrads YouDo. Bazzill Yellow. Guldpaljetter. Autum Leaves Swirl clearstamps

Material Sid 3: Best Creations bröllopspapper. Bazzill Vanilla. Bazzill Yellow.

BossKut Swirl

Sidorna 4-5

Material: sid 4 Best Creations Bröllopspapper

Material sid 5: Best Creations Bröllopspapper. BossKut Swirl. Bazzill Vanilla.

Bazzill Weddingpapper. Fluid chalk Ice Blue

Sidorna 6-7

Material sid 6: Bazzill Weddingpapper randig. Best Creations Bröllopspapper.

BossKut Swirl. LilDavis Chipboard. LilDavis Akrylfärg ice metallic.

Material sid 7: Bazzill Weddingpapper slät. Best Creations Bröllopspapper.

BossKut Swirl.

Sidorna 8-9

Material sid 8: Best Creations Bröllopspapper. BossKut Swirl. Fluid Chalk Olive Pastell.

Material sid 9: Best Creations Bröllopspapper. Blåklint från YouDo. Stickles Waterfall.

Baksidan

Material baksidan: Bazzill Vanilla. Stickles Waterfall.

Jag älskar verkligen detta album och tycker att du har gjort ett fantastiskt arbete med det Erika.

Mycket bra gjort!

Kramar från din ”DT mamma” Anette

Ett litet tips som vi vill ge till er som vill göra detta album själva är att ni ska flytta på hålen till andra sidan av brudparet så blir det lättare att bläddra i det.

Single Post Navigation

3 thoughts on “Erikas vackra Bröllopsalbum

  1. Oh, vilket vackert album!!! Jag kanske rakt ska gifta mig, så att jag får göra ett? 😉
    Superfint!

  2. Oj så läckert!!! Synd att man inte har några bilder från när vi gifte oss….

  3. Lena Eriksson on said:

    Jättefint bröllopsalbum!!!

Kommentera

