En mapp till presentkort eller annat kul

Det kom ett mail från Carina i morse 🙂

Hej!

Jag hittar på allt annat än att packa till träffen… Gjorde en liten mapp som man kan ha presentkort i till exempel. Fick ju en idé vad jag skulle göra med papperet som jag målade.
Här är det jag använt till mappen:
Ett brunt cardstock, Paintable Snowflakes som jag har målat med promarkers, chalk (dark brown) runt alla kanter, en biljett som jag dragit ut på datorn och chalkat med olive pastell och till sist röda brads och röd floss till sjäva ”stängningen”.
Ha det gott!
Kramar Carina
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Tack snälla Carina för det underbara alster du gjort för att visa i min blogg.
Verkligen jättesnyggt målat *tummen upp*
Vi ses på Öviksträffen 😉
Kram Anette
Single Post Navigation

3 thoughts on “En mapp till presentkort eller annat kul

  1. Lena Eriksson on said:

    Supersnyggt kort!!! Tummen upp för målningen!

  2. Vilken läcker blomma i förra inlägget.

  3. Superfint! Jag har ju sett det ”live”, och kan bara konstatera, att du nog får färglägga MITT papper åxå! 😉

Kommentera

