Carina har testat UTEE

Det är verkligen full fart på Carinas alstrande just nu 🙂

Hon har många järn i elden, men jag vet ju att hon faktiskt borde packa till en mässa.

Men det visar ju att hon är precis lika som vi andra som hellre skapar och gör nåt roligt än packar som är mindre kul  *fniss* 😉

Det är allafall jätteroligt att få hennes fina skapelser skickade till min mailbox, för jag älskar att få se nya saker som ger så mycket inspiration.

Nu till bilderna som jag anar att ni alla väntar på.

Jag lägger återigen hennes brev med förklaringar på materiallistan 🙂

hej!
Tror du jag packar till mässan? det är som vanligt, hittar på allt annat… Var ju tvungen att prova pulvret jag införskaffade idag. Asken fick jag av dig på en träff…  Jag har använt papperet Jade´s Garden från Kaisercraft, den stora blomman har jag klippt ut från det.. Jag har även använt mörkbrunt cardstock. På blommorna och bladen har jag provat utee. Det var lite pyssel med de små bladen för att inte bränna fingrarna med embossingfönen… Till sist ”duttade”jag dit några rhinestones… Denna ask tänkte jag ha mina egenhändigt gjorda visitkort på mässan på lördag…
Kramar Carina
*******************
Jag ska använda mig av ett enda ord när jag beskriver min första reaktion på denna ask = WOW!!!!
Single Post Navigation

3 thoughts on “Carina har testat UTEE

  1. Verkligen skitsnyggt!

  2. Lena Eriksson on said:

    Supersnyggt!!

  3. Visst är det ett underbart material?!?

Kommentera

