Carinas julkort med flower soft

Carina har testat flower softet som är så roligt att arbeta med.

Det blir jättefina alster och nu ska jag visa er det första som skapats av mitt designerteam.

Här ser ni ett fint julkort.

Carinas egen beskrivning:

Hej!
Här kommer kortet jag pratade om… Synd bara att man inte ser färgerna så bra… Själva kort ”stommen” är Christmas Holly sedan har jag använt  Canvas – vanilla som jag tycker är helt underbar! Stämpeln med texten god jul har jag embossat med rött pulver blandat med lite silver. Sedan har jag exprimenterat med Flower soft, satt några olika färger på pinnarna och lite grönt på bladen som hänger ner. Naturligtvis har jag chalkat kanterna, här med olive pastell runt alla kanter. På stämpeln med krukan var det några solroser, men dom klippte jag bort. Fotograferade även baksidan på kortet bara för att visa det underbara pappret… Allt material finns i butiken (kanske inte stämpeln med krukan och dom avklippta solroserna då).
Kramar Carina
*  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *
Kortet är verkligen underbart fint.
Tack så mycket Carina.
Kram Anette

Single Post Navigation

One thought on “Carinas julkort med flower soft

  1. Lena Eriksson on said:

    Oj,oj,oj vad fint!!

Kommentera

