Carina skapade på Hörneforsträffen

Först ut är hennes chokladask som hon klädd med jättefina dekorationer

Innehåller är – mumsigt 😉

carinas-chokladask1

Bra bild för att vara tagen med en mobilkamera eller hur? 🙂

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Nästa är otroligt fin, men lite läskig enligt min smak.

Jag är inte stor spindelfantast, även om denna Lo och dessa otroliga foton imponerar mig väldigt mycket.

Kommer att fortsätta vara superimponerad av dina fotografier.

Du är helt otroligt duktig på att fånga saker ute i naturen! 🙂

carinas-spindel-lo

Single Post Navigation

3 thoughts on “Carina skapade på Hörneforsträffen

  1. Snygg chokladask – får man smaka?

    Den där Spiderman tar nog priset ändå! Jösses, så härlig LO!

  2. Wow ja, Carina… du gör snygga grejer 😀 *impad över hur mycket hon hinner*

  3. Lena Eriksson on said:

    Oooh vilken jättegullig chokladask!! Även om jag inte gillar spindlar så måste jag säga att layouten är ursnygg!!

Kommentera

