Carinas bidrag november

Nu har min goa DT Carina gjort ett alster efter min skiss.

Detta är inte med i tävlingen, utan detta är som inspiration till oss andra.

Ett läckert kort har hon gjort.

Oj så trevligt jag kan rimma *fniss*

carinas-bidrag-november2

carinas-bidrag-november

Carina har gjort runda blommor av 3-4 cirklar i olika storlekar som sedan chalkats runt kanterna och sedan knölat ihop ordentligt. Sedan satte hon en brads i mitten. Kortet går att vika, vilket du ser på bild nr 2.

 Tack så mycket Carina för ditt härliga kort.

Kram Anette

Single Post Navigation

2 thoughts on “Carinas bidrag november

  1. Tuff vikning, det måste jag testa!

  2. Lena Eriksson on said:

    Smart vikning!! Det måste jag också testa.

Kommentera

