Chokladaskar av Carina

Carina var på pysselträffen hos mig i torsdags och frestade med härliga choklaskar som hon klädde, dock inte med kläder då *skrattar*

Här ser ni resultaten på dessa härliga presenter.

chokladask-nr1-carina

chokladask-2-carina

chokladask-3-julblomma1

Här får ni läsa Carinas egen beskrivning av materialförbrukning:

Hej hej!

Tack för igår!! Det var precis vad jag behövde… Här kommer två chokladaskar som du kan visa. Materialet jag har använt: Den fyrkantiga asken: Röd cardstock och ett mönstrat julpapperfrån Best Creation Inc. ,California. Blommorna har jag klippt ut från samma kollektion av julpapper och sedan har jag satt UTEE på dom. Texten god jul är ett självklistrande band som jag har använt stickles burgundy på. På skarven har jag satt ett grönt glitterband. Den rektangulära asken: Vanilla cardstock och Let it snow från Holly Jolly Collection. På några av snöstjärnorna på papperet har jag använt stickles waterfall. Röd och grönt glitterband på skarven. Texten god jul är som på den andra asken. Jag har också använt 3D stickers från Victoria´s design house. Allt material är från butiken, kanske inte chokladen då…. 😉

Kramar Carina

 

Single Post Navigation

5 thoughts on “Chokladaskar av Carina

  1. Vilka underbara askar.

  2. Lena Eriksson on said:

    Vilka fantastiskt vackra askar!! Tomten är ju så söt så det behöver inte vara choklad i asken den är ändå för fin för att öppnas!! och julstjärnan är jättefin!! Vart hittar man den?

  3. DT Erika on said:

    Chooooklaaaaad!!!

    Vilka underbara askar Carina!!

  4. De är ju superläckra man blir väldigt frestad att äta upp innehållet

  5. Tackar!!! Choklad är ju aldrig fel… Julstjärnan är utklippt från ett papper från Best Creation (står i beskrivningen under bliderna) 😉

Kommentera

