Livet

Carina pysslade på julpysselträffen hos mig i lördags.

Hon gjorde en härlig LO som heter ”Livet”

Underbart alster med ljuvliga färger.

dt-carinas-nr1

dt-carinas-nr2

Någon materilalista har jag inte skrivit, brukar inte bli det på träffar…
Blomman har jag ”sticklat” såklart. Har använt både orange peel och waterfall.
Snurklan har jag målat med promarker, apricot, och ”sticklat” även den med orange peel.
Bladen runt blomman har jag klippt ut från ett papper och satt på UTEE, även på bokstäverna livet.
I nedre hörnet på fotografiet har jag satt Flourish corners – White rubons.
Jag har ramat in kortet med lime floss och runt de flesta papper har jag chalkat med dark brown.
Tyvärr har jag ingen som helst koll på papprena, vad det är för några….
Tror nog de färger och dekorationer jag använt är från butiken… Ha det gott!!

Kramar Carina

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Tack så mycket för ditt underbara alster och all inspiration den ger oss.

Tack för att du kom och pysslade med oss i lördags, det var en underbart trevlig dag.

Kram Anette

Single Post Navigation

5 thoughts on “Livet

  1. ÅÅå den är sååå vacker och den är ÄNNU VACKRARE i verkligheten!!! Jag stod lääänge,läänge och kikade! 😀
    Vad gjorde man utan stickles..? 😉

  2. Vackert, vackert! Jag är imponerad att du vågat använda den vackra blomman. Jag har mina kvar i lådan på min bokhylla och jag njuter av att se på dem varje dag. :)Nåja, kanske att jag tar en av dem någon gång, jag blev helt klart inspirerad.

  3. En jättefin layout!
    Jag är SÅ avis på er som kunde vara med på julfesten! Du var säkert lika kreativ som vanligt!

  4. Det var med stor spänning som man såg denna lo växa fram under julfesten.Jag kan lova att den är mycket finare i verkligheten.

  5. Lena Eriksson on said:

    Ooo sååå vackert!!! Älskar blomman!!!

Kommentera

