Spännande ögon

Här kommer Carinas tolkning av skissen för denna månad.

Vad roligt att du tagit dig tid att göra denna lo 🙂

Den är verkligen superläcker tycker jag.

carinas-bild-december

carinas-bild-december-detalj1

Ögon har allid fascinerat mig, har alltid velat fotografera ögon. I somras fick jag tillfälle att fotografera hästögon (är livrädd för hästar). Passade då också på att fotografera hästägarinnans öga. Rätt läckert när man ser bilden som blir, vad man ser i ett öga egentligen. Fascinerande… Papper jag använt är My Mind´s Eye ”Naturally you”, Fern garden/green och Bo Bunny press. Swirlsen runt korten är Maya Road Fresh Chipboard Srolls som jag målat med promarker petrol blue och sedan satt stickles waterfall. Texten ögon är thickers jewelry box som jag också satt lite waterfall på. Orange punchinella har jag använt under texten som är bredvid korten och längst till vänster på layouten. På den högra kanten har jag stämplat med swirls som jag sedan har satt blingstenar lite här och där. Ovanför hästens öga har jag rub ons från Kaiser Kraft, white bloom. Chalkat har jag också gjort runt kanterna, både med dark brown och burnt sienna. Det tror jag var allt…
Kramar Carina
Single Post Navigation

7 thoughts on “Spännande ögon

  1. Lena Eriksson on said:

    Jätteläcker LO!! :)Supersnygga swirls!

  2. WOW vilka coola foton du använt dig av!!
    Jättesnygg LO 😀

  3. Jag har redan hälsat på hos Carina & sett denna häftiga lo, gillar hästögonen massor! =)

  4. fräck lo helt klart! Hästögon ser så fridfulla och lugna ut tycker jag.

  5. Jättefint! Du har en förmåga att fota häftiga bilder!

  6. Ögon har också jag blivit facinerad av. Du har verkligen lyckats fånga min blick på ditt fina Lo! Jätte snyggt!

  7. Tina W on said:

    Rolig idé med ögon på både människ och djur och jag gillar färgerna i din Lo!

Kommentera

