Tack snälla Carina

Jag fick en underbar gåva av min DT Carina.

Hon ville muntra upp mig då jag var lite ledsen.

Jag fick en helt fantastisk present fylld med god choklad, gissa om jag blev lycklig 🙂

Jag älskar nämligen choklad *mumsfilibaba*

carinas-the-ask-nr1

carinas-the-ask-nr2  chokladask1  chokladask2

Carinas egen beskrivning på materiallista:
Jag har klätt en theask som jag sedan fyllde med choklad för att glädja en person som jag tyckte behövde det.
Till asken har jag använt Merry Little Christmas Collection från Flair Design och Canvas Vanilla.
Tomten är en sticker relief som jag satt 3D kuddar under ramen som är runt tomten och bandet är Moonlight röd med guldkant.
På locket har jag gjort en stjärna på samma sätt som jag gjort några blommor tidigare: jag har ritat tre stjärnor i olika storlekar, Chalkat kanterna med dark browwn, knölat ihop dom ordentligt och sedan satt ihop med en brads.
På bradsen har jag satt stickles waterfall.
Allt material har jag hittat i butiken, utom bradsen som jag hittade i en låda hemma… Tack och hej!

Tack snälla rara underbara Carina för denna ljuvliga gåva.

Jag ser på den och blir fortfarande så glad för att du finns där för mig då jag behöver dig.

Du är en sann vän.

Många kramar från mig till dig.

PS: Chokladen har jag ätit upp och den var sååå god 😉

Single Post Navigation

7 thoughts on “Tack snälla Carina

  1. Det är en sann vän det!
    Känner mig själv lite deppig, har gjort det i 3dagar nu, och om 1h ska jag in och möta min vän från lidköping, som kommer för att pigga upp mig. Underbart!

    En väldigt fin ask var det också!! Och chokladen såg inte helt fel ut den heller 😉

  2. Verkligen snällt av Carina!

    Superfin ask! Teaskar får man ju över lite nu och då så den här idén hamnar i min idébank.

  3. Å vilken vacker chokladask!! Vilken lycka att ha Carina som vän!! Det är ju smaskens med choklad! God Jul önskar jag er alla. 😀

  4. Åh så fint! Och den där chokladen är jättegod! 🙂

  5. Ååå vad fint! Vilken go´vän du har!:)

  6. mummylade on said:

    superfint och jättesnällt

  7. men ååå så fin 😀
    Carina har ett hjärta av guld!!

Kommentera

