Carinas album

Carina har fått en beställning på en album framsida som hon gjort klar nu.
Det är en familj som fått ett litet barn och ville ha en fin framsida till sitt album som de ska fylla själv med bilder.
Så här fint blev det.
carinas-albumsida-nr1
carinas-albumsida-nr3
*
carinas-albumsida-nr2
Beskrivningen:
Pappret är från Webster´s Pages, Beautiful och under kortet har jag använt Bazill Cardstock, Canvas Vanilla och Walnut.
Bokstäverna är Eliza utstansat i Canvas Walnut som jag sedan satt 3D lack på.
På kortet har jag gnuggat dit beautiful som är från Webster´s Page, Rub ons Classic Garden Rubons.
På sidan av kortet har jag använt Stripped Chip, shapes, heart doodles från Li´l Davis Designs som jag målat med promarker cocoa.
Till höger om Annemo har jag använt det hjärta som jag tog bort från chipboarden, målade den också med cocoa.
Blomman och bladet är chip stickers som jag hittade bland mina pysselsaker och glömt bort.
 Det var nog allt.
Trevlig fortsättning på det nya pysselåret!!
Carina
Single Post Navigation

5 thoughts on “Carinas album

  1. Men så otroligt gulligt!
    Så glada de ska bli!
    Kram Annica

  2. Åå så fint! Vilken härliga färger!

  3. Å vad snyggt!! 😀

  4. Men OOooo man ba smälter, så fiint…
    Jaa, både du o Annica matar mig med Webster papper…jag måste nog köpa dem, fastän de inte är riktigt ”jag” 😉
    Så nöjda beställarna kommer att bli!!

  5. Men åååh, vilken urfin framsida! Tror nog att familjen som kommer att få den kommer att bli jätte jätte nöjda!

Kommentera

