Partydags

Nu har Carina gjort ett härligt party album.

Jag kommer att visa några av bilderna här i bloggen och albumet i sin helhet kommer att visas i Carinas blogg: http://cajaba.blogspot.com/

Vi har ingen speciell material lista till er denna gång för listan skulle bli allt för lång 😉

I stora hela så har Carina använt:  Olika papper såklart, blommor, band, brads, stickles, chalks, UTEE, chipboards, gruncheboard och bling.

carinas-partyalbum-nr1

carinas-partyalbum-nr5carinas-partyalbum-nr9carinas-partyalbum-nr10

carinas-partyalbum-nr7

Oj vilket superläckert album du har gjort Carina *tummen upp* 🙂

Vilken inspiration du gett oss att göra dessa My word album som finns i flera olika ord.

*Beach* * Friend* *Happy* * I love you* * Love* *Party* *Travel*

Ni hittar dem på REA i webshopen för 49kr/st så passa på.

Ha en riktigt trevlig helg med roligt pyssel, god mat och dryck, familj och goda vänner.

Kram Anette

Single Post Navigation

5 thoughts on “Partydags

  1. mummylade on said:

    Vilket jobb! Jättefint

  2. Oj, vilket otroligt jobb du lagt ner på detta! Superfint!! 😀

  3. Carina min inspriationkälla, du gör så att jag transpirerar för att jag inte har tid att skapa.
    Hmm…. Får göra som min mormor- förlänga dagen med en ljusstump.

    Underbart!!

  4. ååå WOW jag som älskar albums i alla former…snyggt!!

  5. Wow va läckert! Vilket jobb! 🙂
    Kram DT Annica

Kommentera

