Carinas enkla kort

Jag har gjort ett enkelt kort.

Lätt attt få till ett kort utan en massa dekorationer.

Hemligheten är att använda ett snyggt papper…  😉

carinas-enkla-kort-nr1

Till detta mappkort har jag använt Winter Retreat Swirl som jag tycker är så snyggt.

Grattis har jag stämplat och sedan använt stickles copper på.

Jag har även använt stickles waterfall på två av snöstjärnorna.

Bradsen har jag först tryckt på en brun stämpeldyna och sedan embossat med silver och transparant embossingpulver som jag har blandat.

Hittade en stump band i min bandlåda som räckte precis att knyta med.

Färdigt…

Ha det gott!!!

Carina

Single Post Navigation

2 thoughts on “Carinas enkla kort

  1. ÅÅÅåå vad fiiint!!! 😀

  2. Supersnyggt!! Kram

Kommentera

