Dopkort

Carina har fått en beställning på ett dopkort.

Hon hade inte så mycket tid på sig och detta vackra alster blev gjort under tidspress, otroligt bra jobbat vill jag tillägga. =)

carinas-dopkort-nr1

carinas-dopkort-detalj1

Beskrivningen:
Pappren jag har använt är brun, beige och ljusblå cardstock, det mönstrade pappret är en spillbit som jag inte vet  vad det heter. Alla kanter är chalkade med dark brown. Elton är Eliza alfabetet som jag använt stickles copper på. Blommorna är Press N Petals Brown/Pink/Turquoise och i blommorna uppe i hörnet har jag blomknappar (vet inte vad det är, nåt gammalt jag hittade i en låda). I knappen har jag knytit en gardinfrans från Nettans privata samling. I den ena gardinfransen knöt jag en gunghäst som är från Charms Baby. På blommorna har jag narturligtvis använt stickles waterfall… Banden under blommorna är Organdy Cream och Band Moonlight Creme med guldkant. Ovanpå dessa band la jag en pärlfloss också från Nettans samling (fick tips från hennes layout som var sååå fin i verkligheten!!). Sko- och textstämpeln är lånad, vet inte vad det är.
Single Post Navigation

10 thoughts on “Dopkort

  1. Gulligt kort. Impad att du fick ihop det så superfint under tidspress.

  2. vissa jobbar bra under press ser jag 🙂

  3. ÅÅÅ så snyggt!!
    Det där med tidspress är inget för mig 😀 jag är en limscrappare *Skrattar*

  4. Men så snyggt! Men jag vet ju sedan tidigare att tidspress inte är något bekymmer för dig! Du är superduper snabb!
    Kram Annica

  5. Tina W on said:

    Verkligen jättefint!

  6. Lotta J-son on said:

    Mycket vackert! Gjorde själv ett dopkort för ett par veckor sedan, fördelen är att man kan få med namnet på ett vacker sätt.

  7. Det var mig ett underbart kort! =)
    Vill oxå säga tusen tack till dig Nettan för den fina awarden! Det värmer i massor! =)

    Hoppas att du får en riktigt kväll, massor med kramar!

  8. Gunilla on said:

    Underbart dopkort! //Gunilla

  9. katrin on said:

    Vilken trevlig bloog du har Nettan + att man får en massa tips,se på mycket vackert.Många rosor får du utav mig+bra service snabba ryck hos dig när du paketerar paket dom är snabbt här hos mig.
    Kram
    Katrin.Z

  10. HELT underbart kort
    Kram M

Kommentera

