Dansa min docka

Carina har gjort en härlig lo som heter ”dansa min docka”

dansa-min-docka-av-carina

Beskrivningen:
Hittade ett underbart kort när min mans barnbarn dansar med grannens pojke här hos oss före jul. Jag riktigt hör hur hon skrattade och tyckte det var kul när jag ser bilden. Tänkte att jag för en gångs skull inte skulle göra en cirkel runt kortet som jag ofta får för mig att göra, det blev en rektangel… Papper jag använt: Cardstock French Vanilla både som fotomatta under kortet och till själva layouten, kanterna har jag chalkat med dark brown. Det andra pappret är en spillbit jag hittade i lådan, vet inte vad det är. På kortet och spillbiten har jag använt  Edge Scraper. Blinget runt allt är  Rhinestenar från en blandad påse, hjärtan och stjärnor. Ordet Dansa är Eliza, orden min docka är stickers Alfabet – Bruna och på båda har jag använt waterfall stickles.
Kramar Carina
Single Post Navigation

5 thoughts on “Dansa min docka

  1. Superfin. Enkel och stilren!!
    Tror ibland att man nästan pyntar för mycket såå bilderna försvinner in i allt.

    Kram M

  2. Underbar LO!! Superfin!!
    Kram

  3. mummylade on said:

    Stickles waterfall :), går ju bara inte att vara utan

  4. Åh så fiin den är…stickles waterfall, den drogen fick jag av Erika på julfesten ~Love~

  5. Oh så fin! Enkel, snygg och ett underbart foto!
    Kram Annica

Kommentera

