Alla hjärtans dag kort

Hej!
Jag har gjort två helt olika kort i rött inför alla hjärtans dag.
carinas-hjartankort-nr1
Till det här kortet som ser lite ”gammalt” ut har jag använt Making memories papper som jag chalkat med dark brown.
Bilden som jag använt har jag hittat på internet och dragit ut på datorn.
Pappret under bilden är en sida ur en gammal bok med calliografitext.
Runt pappret har jag fäst ett band och knutit en rosett med Organdy red.
Fjärilarna är 3d stickers Red hearts.
* * * * * * * * * * * * * * * *
carinas-hjartankort-nr2

 

På det här andra kortet har jag också använt Making memories papper, det är ett och samma papper men jag har använt båda sidona.
Stämpeln i mitten (vet inte vad det är för stämpel) är målad med promarkers.
Hjärtat i det vänstra hörnet är 3d stickers Red hearts.
Kram har jag skrivit dit själv på båda korten.
Och waterfall stickles försås, höll på att glömma den…
Kramar Carina
Single Post Navigation

2 thoughts on “Alla hjärtans dag kort

  1. Vilka underbara kort!! Superfina!! Kramar

  2. Så fina kort du gjort!!
    Rött är ju inte heller så dumt 😉
    Kram kram

Kommentera

