Önskelista 2008

Hej alla bloggvänner!

Ibland tycker jag det är kul att scrappa något
annat än foton. Den här gången har jag scrappat den allra första
önskelistan Marcus skrev alldeles själv.

Det var ganska givet när jag såg pappret från Best Creation.

onskelistan-erika

Journalingen har jag skrivit på baksidan av lo:n för att den inte fick
plats annars. Där har jag skrivit vad det står på Marcus lista.

Det går så fort att glömma bort vad som stod på listan.

(Gissar att om 5 år har jag inte en aaaning vad han eg. har skrivit.)

Allra överst står det; ÅRA. Anledningen till det är att det var det
första ordet han kunde skriva själv förutom sitt namn, inte så mycket
att han ville ha en sådan i julklapp.

Sen får ni själva lista ut resten av listan. ;O)

Ha det gott!

Kram
DT Erika

Single Post Navigation

5 thoughts on “Önskelista 2008

  1. Oh så smart att scrappa önskelistan. Way to go, Erika:-D

  2. En riktigt kul idé för er som har barn!! 😉 Smart Erika!! 😀

  3. Kul idé att scrappa något helt annat än foton. Roligt att ha kvar sedan…

  4. Men så himla fiffig du är!!
    Absolut lika bra att scrappa som ett foto!! så kul för M att ha kvar sin önskelista 😀

  5. Men så sött! En jättebra idé! Den antecknar jag genast!..
    // Annica

Kommentera

