Nilas fina album

carinas-parm-nr1
Beskrivningen:
Jag fick en beställning på att dekorera framsidan på ett album som föräldrarna själva får fylla med bilder sedan. Till namnet har jag ritat av några chipboard bokstäver jag hade hemma för att sedan klippa ut. Bokstäverna och runt alla kanter är chalkade med Burnt Sienna. Runt första bokstaven har jag knutit en floss som jag i ena änden hängt en Charms Baby. Textrutan till vänster om kortet är White Bloom Rub ons, där jag skrivit med en vit penna. Fjärilen till höger är från samma ställe som blomman jag gjorde för ett tag sedan, Här kan du hitta den och skriva ut en mall:  http://misscutiepiegoes80s.blogspot.com/2009/01/gr-dina-egna-fjrilar.html.
Som spröt på fjärilen har jag använt pärlfoss. Nedanför kortet har jag använt Filtbård Creme hjärtan och i några hjärtan har jag använt stickles Platinum.
Det har jag även använt på fjärilen.
Kramar Carina
carinas-parm-detalj-nr1 carinas-parm-detalj-nr2 carinas-parm-detal-nr3 carinas-parm-detalj-nr4
*   *   *   *   *   *   *   *   *
Tack för din härliga inspiration Carina.
Ett underbart album som Nilas kommer att älska att titta då han växer upp.
Kram Anette
Single Post Navigation

3 thoughts on “Nilas fina album

  1. Åhhh!… Du är allt en riktig ”albumdrottning”! Sååå fint!
    Kram Annica

  2. Åh så sött och fint album!! Duktig du är!! 🙂

  3. ÅÅÅ så fint album!!

Kommentera

