Tim Holtz masks.

Ja, med dem kan man göra mycket roligt har jag märkt, det fina alstret efter det andra, och alla lika härliga, och så enkelt det ser ut.

Här visar Carina ett av sina kort, och detta fina kallar hon för ett ”hastkort”.

Hur ser då hennes alster ut som hon inte gjort hastigt!! 😉 *Wow*

Då kanske  t o m jag kan göra något fint med dessa masks om jag ser till att ha ordentligt med tid då jag ska skapa 😉

Vi har en rejäl beställning på gång från rangers, och självklart har vi beställt masks då, både stora och små, så håll utkik efter dem i webshopen, de är skickade och bör landa här snart.

Tack snälla Carina för att du visar oss hur man kan göra ett vackert ”hastkort”.

Kramar Anette

* *   * *   * *   * *   * *   * *   * *   * *   * *   * *   * *   * *   * *

Här nedan får ni allafall se Carinas härliga kort och läsa hennes beskrivning.

carinas-kort-med-tim-holtz1
Hej!
Jag har gjort ett ”hastkort” med Tim Holtz mask och distresser. Jag använde enfärgad cardstock, en grön till kortstommen och en vit att distressa på.  Först duttade jag distresser i tre olika färger på ett underlägg, sprayade på med vatten. Sedan la jag den vita cardstocken på färgerna. Efter det la jag på en av maskerna från Tim Holtz och ”duttade” på en färg av distresserna. Klart. Snabbt och enkelt, bra när man har bråttom.
Kramar Carina
Single Post Navigation

5 thoughts on “Tim Holtz masks.

  1. Vad kul att du får hem maskerna. Är grymt sugen på att inhandla ett par stycken.

  2. Dom är för himla fina, men det är ju det mesta från TH 😉

  3. Men så jättefint kort!! 🙂
    Kramar från Lena

  4. Ojoj vad snyggt man kan hasta fram 😯
    Så snyggt det blir med maskerna…oooh *håller hårt i plånkan* 😆

  5. Jenny L on said:

    Har inte provat masker än, men det verkar kul och framför allt så blir det ju ett sånt läckert resultat!

Kommentera

