Gästbok till bröllopet

Min härliga dt Carina har gjort ett helt fantastiskt vackert album till ett brudpar.

Det fungerar som gästbok denna minnesrika dag som ett bröllop är.

I detta vackra album får de fina hälsningar att läsa genom i många år efter sitt bröllop, och på detta sätt minnas den stora dag i sitt liv igen och igen 🙂

Det är nämligen en gästbok – Helt Underbar!

Tack snälla Carina för den ljuvliga inspiration som denna gästbok ger oss andra.

Kram Anette

PICT0016

PICT0017

PICT0019

Beskrivning:

Jag gjorde inbjudningskort till ett bröllop för ett tag sedan.

Nu fick jag en idé att jag skulle överraska brudparet med att göra en gästbok som dom kan ha på festen som går i stil med inbjudningskorten.

Jag har använd cardstock till albumet, vanilla till fram- och baksidan och ljusgrönt till bladen i att skriva på.

Alla kanter är chalkade med olive pastell, även den vita blomman.

Älskar rosorna i olika storlekar, dom använder jag flitigt numera.

Stickles på rosorna såklart.

På den rosa rosens stjälk har jag virat fast ett hänge.

På första sida har ska skrivit ut en text till brudparet, på resten av sidorna får gästerna skriva.

På varje sida har jag stämplat med distresser då jag inte ville dekorera med några andra saker.

På sista sidan tyckte jag att det passade med en bunt hjärtan.

Nu hoppas jag bara att albumet klarar en färd ner till Gotland.

Ha det gott!! Carina

Single Post Navigation

7 thoughts on “Gästbok till bröllopet

  1. Wow så jättefin gästbok!! Vad överaskad och glad brudparet ska bli!! Härliga färger. 😀
    Kramar från Lena

  2. Kanonsnyggt! Du är så fiffig! 🙂

    Kram Annica

  3. Britt-Inger on said:

    Jätte snyggt….Skulle vilja ha en själv, men då tror jag att jag måste gifta mej först eller hur Carina.. 😉 .. Kram.

  4. Catharina Broman on said:

    Jag säger bra wow, vad läckert .önskar att något gjort ett sådant till mig när jag gifte mig

  5. Men WOOW vad snyggt!!!

  6. Annelie on said:

    Hej!
    Jag ska gifta mig i juni och skulle vilja göra en sån här gästbok, men jag har aldrig gjort scrapbooking förut.
    Hur sätter man dit ryggspiralen?

  7. Hej Annelie
    Till detta album så har Carina använt sig av en maskin som heter Bind-it-all

    http://scrapbooking4you.se/product_info.php/cPath/134/products_id/4930

    Grattis till ert kommande bröllop 🙂
    Lycka till!

Kommentera

