Goda idéer är bra att ha

Carina har gjort ett vackert album med sin bind it all, vilken hon verkligen älskar. 😉

Det var en rolig idé att göra en alldeles egen idébok att finna inspiration ur då det tryter.

* * * * * * * * * * * * * *

carinas album1

Carinas album

Beskrivningen: Det är så kul när man kan göra album som man vill.

Och enkelt att hitta det man letar efter om man sätter in det i album.

Papper jag använt till detta är enfärgat cardstock och Grafic 45.

Texten ideér är Eliza som jag har stansat ut.

blommorna och bokstäverna har jag använt stickles, och så den underbara bladbandet.

Till bladen i albumet har jag använt tjockare kopieringspapper, och jag har satt rätt många blad.

Ideér hittar man ju hela tiden på internet. 🙂

För att få en liten ordning i albumet har jag layouter längst fram och kort längst bak.

 Ha en trevlig sommar!!

Kramar Carina

Single Post Navigation

4 thoughts on “Goda idéer är bra att ha

  1. Catharina Broman on said:

    Verklugen super fin Carina.Jag blir nu snart oxå med bia

  2. Åh, va fin den va. Det är ju så kul att samla bra ideér på samma ställe, mycket lättare att hålla reda på. 🙂

  3. Oj va fiffigt! Väldigt snyggt dessutom! 🙂
    Kram Annica

  4. Britt-Inger on said:

    SNYGGT som vanligt…Har sett den live. :=)

Kommentera

