Surströmming – att ätas eller icke ätas ;)

Godkväll kära bloggläsare!

Här i stugan har vi fullt upp med reparationer efter en otrevlig vattenskada.

Tur att jag har en så otroligt händig man här i stugan som fixar och donar och ser till att det ska bli beboeligt igen 😉

Min kära dt Carina som varit på vift i Sveriges avlånga land alldeles för länge och jag har saknat henne väldigt mycket.

Men som tur är så får jag träffa henne på torsdag för då kommer hon hit på pysselträff 🙂

Hon har gjort en härlig lo om surströmming.

Jag kan ju berätta att jag är en av dem som inte tycker om detta.

Så för min del så ska surströmming – icke ätas 😉

carinas lo strömming

Beskrivning:

Till denna layout har jag använt en overlays, Ever after TC008. Som bas har jag använt ljusblå cardstock och under fotografiet cardstock i två nyanser av brunt. Jag har klippt ut några fjärilar ur spillbitspapper jag hittade i lådan, på fjärilarna har jag använt stickles. Under fotografiet till vänster har jag lagt några band. Enkelt och snabbt med overlays. Ha det gott!! Kramar Carina

Single Post Navigation

10 thoughts on “Surströmming – att ätas eller icke ätas ;)

  1. Catharina Broman on said:

    Instämmer helt med att man inte ska äta surströmming för det smakar BLÄ!!!

  2. ÅÅå så vacker LO!!!
    Och surströmming ska INTE ätas 😉
    Kram kram!!

  3. Supersnygg LO Carina. 🙂

  4. VÄLDIGT fin LO!
    Vi kommer just in efter att ha ätit surströmming… Kanongott, som vanligt, och jag åt 6 (sex) st!

  5. wow!! vilken underbar lo!!!

  6. glömde skriva… bläääh för surströmming…för min del!

  7. Jag tycker surströmming går att äta men lukten är olidlig.. det är nog 15 år sedan sist och det kan nog fortsätta att få vara längesen.. Jag fixar inte lukten helt enkelt. Fin layout iaf. 😀

  8. Det e en fin LO, men jag håller med om att surströmming inte kan ätas, både smakar o luktar blä.

  9. Britt-Inger on said:

    Ooooo så vacker LO. Mina färger…
    Kram.

  10. Camilla on said:

    Härlig lo kring något som är ju så gott!!!

Kommentera

