Kort för presentkort eller pengar

Carina har haft fullt upp denna semester med goda vänner på besök och hon har hunnit resa runt i vårt vackra land.

I torsdags var hon här på pysselträff och skapade för brinnande livet. 😉

Var får hon alla härliga idéer ifrån, och hur kan hon få till så sagolikt coola fotografier.

Undrar just om hon ber flugor och spindlar ställa sig snyggt och posera för henne, eftersom hon får så häftiga bilder på allting???

Här ska jag allafall visa ett fint kort hon har gjort.

IMG_3005

Bild_008

Beskrivning:

Jag har gjort ett kort att ha pengar eller presentkort i.
Pappret jag använt är enfärgat cardstock och det underbara Graphic 45.
 På ena sidan har jag använt en Border Punch för att få en snygg kant.
Jag har dekorerat med egenhändigt gjorda blommor som jag visade här för ett tag sedan och swirls utstansat från Bosskut.
På dessa har jag använt Liquid Pearls, och till sist lite Stickles på rosorna.
Inuti kortet har jag stämplat med brun stämpelfärg och en lånad stämpel runt alla kanter.
Ha det gott!! Carina
Single Post Navigation

3 thoughts on “Kort för presentkort eller pengar

  1. Britt-Inger on said:

    Enormt vackert… Har det ”live” och som vanligt är det ännu snyggare. Me like!
    Kram.

  2. Catharina Broman on said:

    Superläckert.Jag gillar verkligen de fina blommorna av tidningspapper.

  3. Catharina Broman on said:

    En väldigt smart ide att göra kort för presentkort på.Tack för den iden.

Kommentera

