Bröllopskort

Tänk så underbart att få gå på bröllop, all den glädje och kärlek som råder en sån dag 🙂

Carina har gjort ett vackert kort med ficka för pengar.

Carnias bröllioskort1

Carinas börllopskort2

Beskrivning:
Jag fick en förfrågan om att göra ett kort att sätta sedlar i.
Provade lite olika, såg en variant av denna någonstans men jag minns inte var.
Pappret jag använt är Graphic 45.
Texten till brudparet är en lånad stämpel som jag använt Distress Ink att stämpla med. Dekokrationer jag använt: en rosett av organzaband, rosor både på utsidan och i kortet, två charms som jag hängde i floss och ett band inne i kortet att lägga sedlarna under.
För att stänga kortet har jag använt mig av magneter.
Ha det skönt i sommarvärmen!
Kram Carina
Single Post Navigation

6 thoughts on “Bröllopskort

  1. Catharina Broman on said:

    åh så lövly.Tänk om man fick gå på bröllop.

  2. Men så sött!:-)

  3. Britt-Inger on said:

    Snyggt snyggt….Att dom blir glad är det ingen tvekan om.
    Kram.

  4. Så snyggt och bröllopsfint………
    Hoppas någon av barnen gifter sig snart

  5. Superfint kort, men det tyckte jag ju redan när jag såg hur det blev till. 🙂

  6. Ååå så underbart!!
    Jag vill åsså gå på bröllop 😀

Kommentera

