Hus och anteckningsblock

Idag tänker jag visa ett hus jag har byggt av de albumblad som Nettan nyss fått hem.

Helhet 

Materialet jag använt är: Albumblad, Graphic 45 papper, Melissa Frances papper, enfärgade papper, brad, ståltråd, Tim Holtz ram, chalk, band, embossingpulver, distresser och Oh-papper.

Inne frammifrån  

 

 Inne vänster

 

inne höger  

 utsida vänster 2JPG

 

Högersida       

 

Jag har också gjort några anteckningsblock med BIA:n av dessa albumblad.

anteckningsblock

Till anteckningsblocken har jag använd mig av albumblad, cardstock och mönster papper, halvpärlor, strass och spets.

Kram DT Lotta

Single Post Navigation

8 thoughts on “Hus och anteckningsblock

  1. Så gulligt litet hus!

    Måste nog ta tag i min BIA också… Den har bara samlat damm hittills…. *skäms som en hund*

    Kram
    DT Erika

  2. licette on said:

    Vilket snyggt hus:-)Ååå så gulliga anteckningsblock, ett sånt skulle jag vilja ha.
    Mvh/lissan

  3. ÅÅ så sött hus 😀 det ser ut som ett litet tittskåp!!
    Helt underbart! och anteckningsblocken måste ju vara suuuperbra att ha!
    Kramen

  4. Britt-Inger on said:

    Var tar du all fantasi ifrån… ;O)
    Kram till dej.

  5. Riktigt coolt hus! Jättefint!
    å antekningsblocken är ju ursöta!! 🙂

  6. Catharina Broman on said:

    SååÅå himla söt den är.Jag har ju haft tillfälle att få se den på riktigt.Wow
    Kram på dig!

  7. Vad mkt coolt/sött man kan göra..
    Jättefint.

  8. Åhhh va snyggt! Jag blir helt sjuuuk!…
    //Annica H

Kommentera

