Tar ett bloss

Godkväll alla bloggläsare!

Välkomna till vår blogg, det är jätteroligt att du kommer hit och läser våra inlägg och får lite inspiration till ditt skapande.

Nu har Carina gjort en annorlunda layout 🙂

Hon är ju en mästare i att fotografera, så besök gärna hennes fotoblogg: http://www.cajabafoto.blogspot.com/

carinas cigg lo

Beskrivning:
Tll denna layout har jag använt ett papper från Maja design, som jag tycker är vackert i sig och då använder jag inte så många dekorationer till.
Uppe i högra hörnet är en sådan fin text:
”Om du försöker att leta efter en vän kommer du att märka att de är mycket sällsynta.
Om du försöker att vara en vän kommer du att finna dem överallt”.
Kanten på fotografiet har jag använt en border punch och sedan har jag använt en edge scraper för att skrapa alla kanter på fotografiet.
Blomman i vänstra hörnet har jag gjort av papper från Melissa Frances, i mitten en ros. Under blomman och i det högra övre hörnet på fotografit har jag stansat ut med bosskuts. Till sist stickles såklart.
Pyssla lugnt! Carina
Single Post Navigation

6 thoughts on “Tar ett bloss

  1. Tina W on said:

    Snygg LO! Gillar citatet jättemycket!

  2. Britt-Inger on said:

    Väldigt snyggt upplagt, som vanligt… ;o)
    Kram.

  3. Jättefin LO! Vill lära mig att göra sådär fina handgjorda blommor!

  4. Catharina Broman on said:

    Hel fräck Lo.Du är alltid så himla bra på att fotografera.Väldigt roligt foto förresten.

  5. ÅÅÅ så underbart fin den är 😯
    Jag önskar jag hade dina fotoskills, då kanske jag scrappade fler LO:s 😆

Kommentera

