Vackra grattiskort med pärlband

Här kommer 2 stycken  jättefina kort som Carina har gjort.

Carinas kort med pärlband1

Det rosa kortet har jag använt rosa cardstock och Melissa Frances , Susan.

Den rosa rosen har jag gjort med den storablompunchen, uppe och nere till vänster har jag använt ”jättefloss”.

Spellbinders har jag använt för att skriva grattis på.

*********

Carinas kort med pärlband2

Det andra kortet har jag använt brun cardstock, det mönstrade vet jag inte vad det är. Hittade den i min spillåda.

Ovalen har jag skurit ut med Fiskarsmall, lagt ”jättefloss” i två varv runt.

Grattis är en stämpel från Inkido och till sist blommor runt en del av ovalen.

Såklart har jag använt stickles runt de ruggade kanterna på båda korten.

Kram Carina

Single Post Navigation

4 thoughts on “Vackra grattiskort med pärlband

  1. Catharina Broman on said:

    så himla fina de är7kram

  2. Catharina Broman on said:

    Jag menar inte 7 utan/

  3. Britt-Inger on said:

    Har sett dom ”live” och dom är verkligen jätte fina 🙂 Jätteflossen är en härlig detalj.
    Kram.

  4. Så snyggt! Läckert med pärlflossen sådär runt texten. 🙂

Kommentera

