Bo Bunnys vackra julpapper

Vår kära dt Carina har skapat av de vackra BoBunny papperen.

De har ju släppt en alldeles underbar julserie som ni inte får missa 😉

* * * * * * * *

Jag har gjort två kort, en layout och en ask som jag fyllt med choklad av Bo Bunnys underbara julpapper.

Bobunny1

Bobunny2

Bobunny3

Bobunny4

Bobunny5

Bobunny6

Beskrivning:

Förrutom BoBunnys julpapper har jag använt enfärgad cardstock, chalkstickles, pearlmaker och andra dekorationer.

På julkorten och layouten har jag klippt ut motiv från Bo Bunnys julpapper och limmat fast.

Border punch och Spellbinders har jag också använt.

Kramar Carina

Single Post Navigation

5 thoughts on “Bo Bunnys vackra julpapper

  1. Hur snyggt som helst, typ…… 😉
    Kramar.

  2. Catharina Broman on said:

    Supersnyggt!

  3. Verkligen underbara papper och underbart skapande med dem!

  4. Heltjusigt!! 🙂

  5. De är så fina och men jag har ju redan sett dem på riktigt. 🙂

Kommentera

