Julshow med imse vimse

JulshowErika

JulshowdetaljErika

Hej på er!

Jag är inget större fan av korsstygnsbroderi, men när jag såg detta papper så kom idén direkt.

Det var som gjort att brodera på. =o)

Det är ett av de nya SVENSKA pappren som kommit.

De är så otrooligt kul att det dyker upp mer papper med svensk text och svenska traditioner.

Jag har broderat med vanligt broderigarn (som jag stulit från min lila mamma), och sen är det ett av fjolårets Papirdesign julpapper samt svart cardstock.

Dekorationerna fick stå tillbaka för att ingen skulle missa att det faktiskt är broderat på lo:n. ;o)

Om ni undrar vad i hela friden mannen håller på med så kan jag berätta att han framför Imse vimse spindel Cornelis-style. =o)

Synd att det inte finns ljud illustrationer till vissa lo:s…….

Kram Erika

Single Post Navigation

5 thoughts on “Julshow med imse vimse

  1. Tack för den läckra idén…. 😀

  2. Så läckert! Skulle passa en avdankad broderare som mig 🙂

  3. Catharina Broman on said:

    Kul ide ,den måste testas….

  4. Läckert!!! Jag hade gärna hört den ljudillustrationen…. 😉

  5. Läcker Lo!! Jättefint med korsstygnen!! 🙂
    Kramar från Lena

Kommentera

