Till barnbarnet i gammal stil

Jag fick en beställning på ett kort till en som fått ett barnbarn.

Hon ville ha ett i lite gammal stil och vilka papper passar inte då bättre än Graphic 45?

Carinas kort barnbarn1

Carinas kort barnbarn2

Carinas kort barnbarn3

Carinas kort barnbarn4

Till det har jag använt enfärgad cardstock.

Cirklarna har jag gjort med Spellbinders.

Alla kanter är chalkade med dark brown och chesnut roan.

Bilden på barnet har jag hittat i någon blogg, och den har jag rivit i kanterna för att få en sliten look.

Under bilden på barnet har jag satt en bit papper ur en gammal bok som jag också rivit lite i.

Dekorationerna består av blommor, knapp och charms.

Texten har jag skrivit ut på datorn för att göra det lite mer personligt.

Till sist stickles såklart!

Kramar Carina

Single Post Navigation

4 thoughts on “Till barnbarnet i gammal stil

  1. Catharina Broman on said:

    Supersnyggt!

  2. Hur läckert som helst. Liftvarning!!! Söt bild på gosse barnet… 😉

  3. Meeen så fint!! Vilket sött kort & motiv!! 🙂

  4. Jättefint 🙂 Du är verkligen en hejare på kort..ja på LO´s också..och på altrade saker med. En sann inspirationskälla.

    Kram M

Kommentera

