Bloggcandy hos Nettans

Vinnare är redan utsedd eftersom denna tävling var 2009.

Nu mina kära vänner är det äntligen dags att presentera Nettans BloggCandy *mumsfilibaba*

Vi vill fira alla era besök här i bloggen genom att ha en utlottning.

Detta  för att ge någonting tillbaka till er som gör oss den äran att få så fina besök här i bloggen. 🙂 * TACK snälla rara ni*

Era besök ger oss så otroligt mycket glädje och så massor av motivation att fortsätta med bloggen.

Detta är vårt sätt att tacka alla er för besöken.

Bloggcandy nettans nov09 med text

Jag har valt att ha samma regler som min underbara dt Camilla hade på sin bloggcandy, för jag tyckte helt enkelt att det var så genialt. 😉

Ni kan på detta sätt dra antingen en eller två lotter till vinsten.

Reglerna till vår BloggCandy är dessa:
Kommenterar du i detta inlägg så får du en lott.
Kommenterar du här i inlägget + att du för bilden vidare till din egen blogg och tipsar om vår bloggcandy med länk till vår blogg så ger detta två lotter.
Söndag den 29:e november kommer jag att dra en vinnare.

Lycka till alla som vill vara med i vår tävling 😉

Kramar Anette och Åke

Single Post Navigation

218 thoughts on “Bloggcandy hos Nettans

  1. Oj vilken candy! *vill ha* Har satt bild och länkat till dig i min blogg 🙂

  2. Tindela on said:

    Jag vill också vara med! Har ingen blogg så jag tar en lott..

  3. Självklart vill man vara med! Länk finns i min blogg. 😉

  4. Oooh, very nice! Det är klart att jag länkar från min blogg.

  5. Johanna on said:

    Wow, jag vill också vara med.
    Synd att jag bara kan få en lott, jag har nämligen inte någon blogg.

  6. Självklart vill jag ta chansen att vinna ert fina bloggcandy.Jag har länkat i min blogg.Så nu är det bara att hoppas att turen är framme.

  7. Eva-Marie on said:

    OJ vilken lycka att få detta. Tack till er som håller på med denna blogg så jag och min dotter får mera inspiration för vårat pyssel. Er butik är också en stor lycka att få besöka, klämma och känna på sakerna ger så mycket mera.

  8. Jag tar gärna två lotter 🙂
    Såg ut att vara massa härligt där i!

    http://caritatavlar.blogg.se/2009/november/blogcandy-hos-nettan.html

  9. Tina W on said:

    Vilket mumsigt candy! Klart man vill vara med! Synd man inte har någon blogg! 😉

  10. åh så kul med blogcandy!! vill ju såklart vara med!

  11. vad kul med lite blog candy så klart vill jag vara med och kommer sätta in detta på blogen med!jeanette

  12. Grattis till alla besökare! Självklart vill jag ta min chans på det mumsiga paketet. Har länkat med bild och allt! Så 2 lotter =Dubbel vinstchans! Grattis än en gång! http://hozzan.blogspot.com/2009/11/nettans-bloggcandy.html

  13. Hej å hå – vilket paket!!! Så klart att man vill vara med och med dubbla lotter! 😀

    Har länkat i bloggen med bild: http://cina99.bloggagratis.se/2009/11/03/2149233-nettans/

  14. Mumsfilibaba,vilket underbart paket,klart att jag vill vara med och vinna det!!
    Vilken kul ide från en välfylld butik och framförallt trevlig personal”blink”

  15. licette on said:

    Grattis. Vilka läckerheter:-) Klart man vill ta lotter och vinna. Har också länlat med bilden på min blogg.
    http://www.lissan.bloggsida.se
    Må gott/lissan

  16. Annica on said:

    En sån här chans kan man ju inte missa. Tyvärr har jag ingen blogg så jag tar en lott.

  17. Självklart vill jag ta en chans att vinna godsakerna, med dubbla lotter 🙂

    Länk: http://bopesblogg.blogspot.com/2009/11/bloggcandy-hos.html

  18. klart jag vill vara med och kunna vinna! 😀 jag har lagt in bild och länk på min högersida av bloggen 🙂

  19. Johanna Nordin on said:

    Jag vill gärna vara med och få en lott. Väldigt kul med bloggcandy.

  20. Katarina K on said:

    Såklart vill jag ta en lott, där fanns mycket fint! Har ingen blogg, men hoppas på en turlott!

  21. Klart man vill vara med i utlottningen!! Har länkat med bild i min blogg…

  22. Hillevi kristenson on said:

    Klart man vill vara med hittade din länk via en annan.
    Har nu lagt ut din länk på min blog med bild.
    Hoppas att kanske ha turen med att kunna vinna en lott men nu har man ju två lotter tjingeling…

  23. Åh så härligt med blogcandy! Jag vill gärna vara med och tävla! =)

    Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/november/vinn-bloggcandy.html#comment

    Hoppas på tur!
    /Jessica

  24. Hejsan. jag är jättegärna med och tävlar. har även länkat från min blogg 🙂

  25. Oh ja, vill också vara med på detta roliga. Jag har länkat till candyn i min blogg och hoppas på tur

  26. Jamen, det här är ju bara sååå svårt att motstå… Det är klart att ha-begärets fula nuna visade sig, så jag tar omedelbums 2 lotter och länkar till Er på min blogg!!
    KrAam Eva

    http://scrapfiaspyssel.blogspot.com/2009/11/bloggcandy.html

  27. Har ingen blogg, men tar gärna en lott och hoppas att det är den rätta =)

  28. Maria B on said:

    Oj, så mycket fint ni lottar ut! Jag har ingen blogg, men hoppas på denna lotten.

  29. Det är klart att man vill vara med och dra en lott!!

  30. Vill gärna vara med i utlottningen av så fint godis. Jag tar två lotter och har länkat till er här:

    http://sandyscreativecorner.blogspot.com/

  31. Vilket trevligt paket du plockat ihop. Det kan man hitta på mycket med. Vet redan nu några saker. Tyvärr har ju inte jag någon blogg så jag får nöja mig med en lott men hoppas ändå på tur. Jag är nämligen inte så händig med datorer och att sedan ha 4 barn mellan 9-2 år gör att man hinner inte sitta ner för att lära sig det heller. men någon gång i framtiden hoppas jag på att kunna ha en blogg./Åsa

  32. rebecka on said:

    Vill gärna va med:)

  33. Mums vad mycket fint du lottar ut!
    Grattis till alla besökare. Själv är jag ju inne titt som tätt. 🙂
    Tar 2 lotter och håller tummarna.

    Länkat bland mina gadgets.

  34. hejsan jag vill oxå vara med… tar två lotter, länkat på min blogg

    http://ramonaslillavra.blogspot.com/2009/11/bloggcandy-hos.html

    hälsningar Ramona

  35. Vilken fin blogcandy, klart jag vill vara med och jag tar två lotter eftersom jag lagt in länkad bild i min godishörna. =))

  36. GRATTIS till alla besökare! Så kul! 😀
    Oj vilken generös blogcandy du har vännen! 🙂 Självklart vill jag vara med på den, jag har såklart länkat med bild och allt, det hittar du här; http://lenasbloggsida.blogspot.com/2009/11/blogcandy-hos-nettans.html
    Nu sätter jag mig och håller tummarna och hoppas på tur. 😉
    Kramar från Lena

  37. Oj vilken fin candy! detta vill jag ju vara med på och två lotter vill jag ju ha… :o)
    Så jag länkar med bild och allt ;P hos mig.
    Kramar
    camilla

  38. Grattis till alla besökare. Nettans Scrapbookingsyou är en av mina favorit blogg för en tid sedan. Självklart tar jag två lotter och jag vill inte missa denna utlottning och har länkat din bloggcandy till min sida: http://emblafoto.blogspot.com/2009/11/bloggcandy.html

    Kram Emma

  39. Det är klart att jag vill vara med! Jag tar 2 st lotter. Jag har länkat till er i min högra sidebar.

    Tack Nettan för att du anordnar detta bloggcandy!

    kramelikram Pernilla

  40. Helén on said:

    Jag vill oxå vara med!
    Kram Helén ( utan blogg 😦 )

  41. Jag vill också vara med i den fina utlottningen!=)
    Länkar i högerspalten på min blogg!

    Mvh Anna

  42. Nu har jag hittat hit, vill också vara med och tävla, länkar i min blogg så att jag får två lotter..
    Tack för igår kväll, mycket fina grejor fick vi med oss hem ska aldelens strax sätta mig och pyssla..
    Vi hör Therese i bjurholm

  43. Helena Johansson on said:

    Jag önskar mig en lott att vinna detta fina set.
    kram Helena

  44. Å jag är gärna med på utlottningen 🙂 Har länkat till er i min sidobar.

  45. Självklart ska vi ta en vinst 😉 och självklart har jag länkat i min blogg.
    Kramar.

  46. Vilken helt underbar blogcandy. Har länkat med bild längst upp i sidebaren på min blogg.
    Hoppas på tur.

  47. sandra on said:

    Vilken perfekt tävling måste jag först säga! Jag vill absolut vara med.
    Hoppas du har det bra!
    Kram Sandra

  48. Anneli Mellstrand on said:

    Hej svejs
    Tar en lott för jag har ingen egen blogg
    Hoppas på tur
    Anneli
    Mail: info@cawo.se

  49. Åh, jag ÄLSKAR scrapbooking så det här hade varit en drömvinst för mig!!

    Och dessutom spelar jag piano och gitarr så jag blev helt kär i det där papperet med noter på. 🙂

    Jag har länkat till dig i högerspalten på min blogg.

    Nu håller jag alla tummar jag har för att just JAG ska vinna!

  50. Jag är gärna med och tävlar, jag tar gärna två lotter så en länkning hittar du här

    http://molnboanna.blogg.se/2009/november/vinn-bloggcandy-hos-nettan.html

    info@annakarlsson.se

  51. Åh vilken fin vinst självklart vill jag vara med på utlottningen,men jag har en egen blogg tyvärr
    Ha en bra dag

  52. hejhej:)
    jag är mer än gärna med och tävlar:)
    här är länken till min blogg:
    http://youngwoman.blogg.se/2009/november/tavling-12.html

  53. jag vill vara med ::)

  54. WOW! vilken mumsig candy, den skulle jag gärna sätta tänderna i! 😉

    Jag har länkat o lagt en bild på candyn på min blog i den vänstra spalten:

    http://lindagyllklint.blogspot.com/

    Dessutom skriver jag ju här! =)

    Så jag tackar o tar gladeligen emot två små lotter i denna härliga utlottning!

    Många kramar från Linda

  55. Vilken underbar blogcandy! Jag tar givetvis två lotter. Har lagt in bilden och länkat i min blogg! 🙂
    Mvh ica

  56. 2 lotter till mig, tack;-) Har länkat i min blogg och använt bilden på eran härliga godispåse! *vill ha*

    //Sophie

  57. Hej!

    Jag chansar på vinst och tar TVÅ lotter. Här är min länk:

    http://lavikingascrapp.blogspot.com/

    La Vikinga hälsar

  58. Camilla Anelandh on said:

    Hej. Jag vill oxå vara med och tävla, tar gärna en lott.

  59. Jag vill vara med och tävla om den härliga bloggcandyn. Jag har bilden och länk i min blogg i högerspalten.

  60. KarinP. on said:

    Åh..Va fina grejor! =)
    Vill vinna!
    *blundar och önskar hårt*

  61. Jag är gärna med och tävlar!

  62. WoW!!! mitt första besök på eran blogg; och så ser jag denna tävlingen! har ingen blogg, så lägger mitt hopp till denna ”kommentarlott”. Återseende kan jag våga lova er, god helg tillönskas!

  63. Nebulosa on said:

    Åh, har ännu inte hunnit skaffa mig en scrapblogg men vill gärna ha en lott i alla fall. Ser verkligen mumsigt ut!

  64. Kristina on said:

    Hej! Jag har ingen blogg, men jag tar gärna en lott. 🙂

  65. camilla beckman on said:

    JAG ÄR OXÅ MED. Tack för denna chans, har ingen blogg så jag tar mig en liten lott och hoppas på tur!:)

  66. Såklart jag är med :mrgreen:
    Har bloggat och länkat !!
    Kraaamen

  67. Detta vill man så klart vara med och fira.
    Jag har bloggat och länkat.
    Kram

    http://vonnasscrap.blogspot.com/

  68. Klart att jag vill vara med 🙂

  69. Jag vill gärna ta chansen att vinna detta härliga bloggcandy. Har bloggat om det också! 🙂
    http://karolinasscrapblogg.blogspot.com/2009/11/bloggcandy-hos-nettan.html

  70. Klart jag vill vara med i den!!! Vem kan motstå en sån underbar candy?!!

    Stort GRATTIS till helt otroliga 100000 besökare!!!

    Länkar med bild och text till er i min blog.

    Kramiiiiis!!!!

  71. Cecilia on said:

    Jag vill jättegärna vara med på en lott, har tyvärr ingen blogg.
    Mvh Cecilia

  72. Pingback: Blogcandy!!! :-) « Sussies’s Weblog

  73. Jättefin bloggcandy, jag är gärna med i utlottningen! Jag har lagt in både bild och länk på min blog; http://skapatavpapper.blogspot.com/2009/11/bloggcandy-hos-nettans-t-o-m-2911.html.

  74. Hej,
    Vilket underbart bloggcandy. Nu skriver jag här och länkar även på min hemsida. Hoppas fler hittar hit. Grattis!

  75. STOOOOORT grattis till fantastiskt många besökare, wow!! Vad kul! Då tar jag två lotter och hoppas på adventstur! Har länkat till dig i min högra sidebar.

    http://scraplinda.blogspot.com

  76. Pernilla on said:

    bloggcandy vilket trevligt initiativ… vore mycket roligt att vinna synd bara att jag inte har någon blogg än… Kanske är det dags att skapa en egen scrapblogg =)

  77. Hej =)
    Självklart vill jag vara med på denna härliga candy =D Så generöst =D Länkat till er i sidebaren
    *kram*

  78. Åhh vad mycket fint! Klart jag vill vara med och ha chans att vinna. Har länkat i sidebaren i min blogg.
    Kram

  79. Hoppas på tur med en lott 😀

  80. Ulrica on said:

    Självklart vill man vara med…vad mycket fint i paketet =)

  81. Åh, jag vill gärna vara med. Inte för att jag brukar vinna, men man kan ju alltid önska.

    Tack för all inspiration jag får varje gång jag kommer hit.

    Kram
    Leila

  82. Jenny J on said:

    Wow! Vilken candy. Jag tar en lott och hoppas på tur..

  83. Hallojsan! Det är första gången jag är in på denna sidan. Kul med utlottning och det vill jag vara med i.
    Jag länkar via min blogg.

  84. Oj vilken mumsig candy!!! Yummie! Jag tar chansen med två lotter! Här hittar ni min länkning och bild!
    http://lillblommanskapar.blogspot.com/2009/11/i-want-candy.html

  85. Jag är gärna med på detta underbara candy Länkar på bloggen min så/ 2 lotter till mig!

    Kram

  86. Jag är med och tävlar! Länkar på min blogg.

  87. Hejsan. Jag tar gärna en lott och är med i den underbara blogg candy tävlingen.. finns ju massa godsaker att frossa i. Kul ide´med 1 lott resp två lotter.

    Ha en forsatt skapar vecka //kram maria

  88. Oj vilken candy 🙂 jag har länkat i min blogg till detta inlägg med… 🙂
    http://blueeye.blogg.se/2009/november/en-till-candy.html#comment

  89. Anne B. on said:

    Är gärna med. Tar en lott, tack.

    abackman66@hotmail.com

  90. Oj oj vilket mysigt candy!!!Vill hemskt gärna vara med och ha chans att lägga rabarber på detta. Länkat med bild på min sidebar ocg det hittar du här
    http://linapyssel.blogspot.com

  91. Annbe/Ann-Margrete on said:

    Tar gärna en lott. Tack att även vi som inte har bloggar får vara med och ha chansen att vinna!

  92. åh så mycket fint 🙂 det skulle jag gärna vinna!

  93. Självklart vill jag få chansen att vinna detta fina godis. Jag har länkat med bild i min blogg.

  94. Vill gärna vara med i tävlingen!

    /Anna

  95. Vilken härlig blogcandy…jag vill ha två lotter så jag har även länkat med bild i min blogg.

  96. Anna-Lena on said:

    Hej!
    Så mycket fina saker.
    Tävlar gärna om det.
    Länkade i min blogg med,
    http://blogg.passagen.se/bloggamer/entry/vinn_bloggcandy
    Mvh/Anna-Lena

  97. Jamen såklart vill jag vara med och fira med er! Grattis till många besökare. 😀

    Har bloggat om ditt generösa godis – och norpar härmed två lotter. Direktlänkar dit.

    Tack för chansen. 🙂

  98. Jag vill vara med och tävla!

  99. Denna chans vill jag verkligen inte missa, ter två lotter och länkar i min blogg!

  100. Tror inte att mitt inlägg kom med…?
    Har i alla fall bloggat om din candy, så jag norpar alltså väldigt gärna två lotter.

    Direktlänkar dit.

    (Skulle mitt inlägg komma två ggr, så radera gärna det ena då).

    Tack för chansen!
    Kram.

  101. Jag är med! 😀

    Supersöt blogg. ♥

  102. Oooh denna chans vill jag ju inte missa 🙂

    Jag har länkat med bild hit i min sidebar, jag hoppas det är okej.

    Kram Gurkiss

  103. Klart jag vill vara med och tävla om så mycket smått och gott.
    Jag har länkat på Min Blogg till Er!

    Nu ska jag kolla vidare hos Er.
    Kramar!

  104. Grattis! Jag är gärna med=D, detta vill man inte missa. Jag har länkat i min blogg.

    /Emma

  105. Jag vill vinna! Har tyvärr ingen blogg.

  106. Oj oj vad fint, man är väl crasy OM man inte deltar i det här!!
    Självklart så länkar jag till/från min sida!
    //Ann-Sofie

  107. chlasan on said:

    Grattis till alla besökare! Vilket fint candy ni lottar ut, som jag självklart vill ha en lott i!! Här kommer en länk:
    http://chlasan.wordpress.com/2009/11/11/nettans-blogcandy/

    mvh/ Milou

  108. Givetvis vill jag vara med och tävla och jag länkar såklart från min blogg till er och tävlingen.

  109. Jag är också gärna med och tävlar. Jag har länkat till tävlingen i min blogg:
    http://malve-mittilivet.blogspot.com/2009/11/tavlingsdax.html

  110. Pingback: Blogcandy i massor! « Med ord och bild

  111. Pernilla on said:

    Helt underbar candy! Vore sanslöst roligt att vinna… *drömmer om vad som kan skapas med allt det här*

    Självklart har jag länkat till blogcandyn:

    http://nillar.wordpress.com

  112. Smaskens, vilka fina saker att vinna. Länkar till min blogg och tar två lotter. Håller tummarna.

  113. Pingback: Ännu en blogcandy. | Lillamyy

  114. Klart jag vill vara med och jag håller tummarna hååårt:)

    http://kramaria.blogg.se/?tmp=11201546

    KraM

  115. Åh vilket underbart paket, jag är självklart med och tävlar med två lotter! Här är den länkade sidan på min blogg:
    http://dojdan.blogspot.com/2009/11/scrapbooking.html

  116. Vilken härlig candy! Så generöst av er!

  117. katrin.z on said:

    Hejsan Nettan!
    Klart att jag vill vara med om att ta en lott och hoppas på tur gör jag oxå.
    Vi kanske ses i Kista,skulle vara roligt att få träffa dig.Jag ger mig tillkänna då.

  118. Härligt candy! Det vill jag såklart vara med och tävla om. 😀

  119. Hej!
    Jag vill gärna vara med i utlottningen. Jättefint bloggcandy. Jag har satt in bild i min blogg också.

  120. Hej
    Vill också vara med och tävla, tänkte ge det till min mamma i julklapp..
    Ha ingen blogg så en lott blir det här.
    Mvh
    Malin

  121. Nickan73 on said:

    Många e med men det är nog detta nummer som ger vinst. Har ingen blogg så det blir en lott för mig här.

  122. Jag hoppas att vi ses på Kistamässan i början av december Katrin.Z
    Det vore superkul 🙂
    Kram Anette

  123. Wow vilket smarrigt candy! Självklart vill jag ha 2 lotter och länkat i min sidebar!

    KramKram!

  124. Jessica on said:

    Måste ju bara prova o se om jag har lyckan med mig! Vart tipsad via en blogg faktiskt, så nytta gör de att lägga på sin blogg!

  125. Cecilia S on said:

    En julklapp till mig själv hade inte varit fel!

  126. Men vilken läcker candy! Jag håller tummar och tår och hoppas på tur!
    Jag har länkat i min blogg: http://lofoto.blogspot.com/2009/11/bloggcandy.html

  127. Pingback: Tävlingar! » Arkiv » Bloggcandy

  128. Jag önska mig det läckra candyn! Men som alltid så brukar jag ha tur i kärlek. Dock inte i spel och lotteri. Men jag håller tummarna. Skam den som geer sig. // Lotta

  129. Jag vinner inte på lotto men kanske här.Det är dessutom en vinst som är välkommen.En spännande candy.

  130. Men vilket härligt bloggcandy du har. Jag hittatde hit av en ren slump så nu hoppas jag på turen ännu en gång och tar två lotter.
    Louise
    http://louiseudden.blogspot.com/

  131. Å vilket fint blogg cnady du har.
    Jag hittade hit av en ren slump så jag tar gärna två lotter.
    Nu hoppas jag på turen.

    MVH
    Louise

  132. Fyller år den 29 nov så det skulle vara perfekt att få vinna lite candy!

    länkat:
    http://tavlingartavlingar.bloggsida.se/okategoriserad/bloggcandy

  133. Oj, vilken godishög! Jag har ingen blogg men hoppas att en lott och en hållen tumme ska räcka.

  134. Vill gärna vara med i denna utlottning, Jag tar en lott!

  135. Mona Ydal on said:

    *håller tummarna så det knakar*

  136. En lott hade vart trevligt 🙂

  137. ÅH vad snälla ni är:)
    JAG är med 😀

  138. Oj vilken underbar bloggcandy!
    Jag tar gärna lott och har givetvis länkat till er i min blogg

  139. Ann Johansson on said:

    Underbart klart att jag är med.

  140. ANNIKA G on said:

    Jag är med och tävlar..
    gustafsson.57@hotmail.com

  141. Jessica on said:

    Åh. Jag har ingen blogg men en lott vill jag iaf ha.

  142. Jag är gärna med :d finns i min sidobar

  143. Oj vilken bra utlottning! 😀 Jag är självklart med o tar chansen!

  144. It would be great to receive such a gift! Thank you for this opportunity. saluti dall’italia
    public tomorrow the post on
    http://kreattiva.blogspot.com/

  145. Klart jag vill va med o tävla!!
    har länkat..så nu hoppas jag på mycke tur!!

  146. Nydelig candy.
    Dette vil jeg gjerne være med på, og tar 3 lodd:)

  147. Så klart jag vill va med! Har länkat till dig via min blogg: http://ztinaspysselvra.wordpress.com
    Kram på dig!
    ztina

  148. Kristin on said:

    Självklart vill man vara med i utlottningen, och hoppas på turen.

  149. Pingback: Blogcandy « ztinas pysselvrå

  150. Hej o hå vad fina Mycket fint man kan vinna!
    Jag tar två lotte ro hoppas på massor av tur!!!
    (kommentar o länk!)

  151. Vilka grejer, det skulle man vilja vinna. Tyvärr har jag ingen blogg än så det blir bara en lott.

  152. katrin.z on said:

    Självklart, vill jag vara med på allt det fina man kan ha tur på.
    Vi kanske ses i Kista.

  153. Woooow…thanks for this chance.
    hugs

  154. Mmm mumma vad sugen jag blev på det goa! 🙂 Synd att man inte har nån blogg da 😦

  155. Eva-Lena Häll on said:

    Vill gärna pröva lyckan o tar en lott -har ej nån blogg

  156. can I partecipate from italy? i linked on my sidebar, so i have 2 possibilities, that’s right?
    ciao ciao dall’italia

  157. Härlig blog candy! Vilket paket. Tar 2 lotter. HÄr är länk
    http://gripdesign.blogg.se/2009/november/jihooo-for-blogcandy.html
    Kram Cissi

  158. Thanks for this chance!!! 🙂

  159. I added your Candy on my blog’s sidebar…!! 🙂

  160. Fantastiskt candypaket! Tar chansen med 2 lotter.
    http://bettywahlborg.blogg.se

  161. Fantastiskt candypaket! Tar 2 lotter och prövar lyckan.
    http://www.bettywahlborg.blogg.se

  162. Hej hej, ramlade in på den här sidan från en annan blogg :o)
    Vilket härligt paket med bloggcandy du ska lotta ut, vill självklart vara med.
    JAg vill ju givetvis ha 2 lotter så jag länkar givetvis till dig från min nystartade blogg och lägger ut en bild på detta härliga paket..
    Må så gott / Kramen

  163. Åh!! Här vill jag vara med! Har lagt en länk till bloggcandyn på min Facebook, vet inte om det gills? Men en lott är jag iaf med på. 😉

  164. Susanne on said:

    Bästa sortens godis! Har ingen blogg så jag får lita på turen med en lott:-)

  165. WOW!! Jag håller alla tummar för mig själv :)). Vilken underbar bloggcandy du lottar ut! Jag har bloggat om detta nu!

    Varma hälsningar
    Ulrica

    http://fotografulrica.blogspot.com/2009/11/nettens-oemotstandliga-bloggcandy.html

  166. Hejhej!
    Ååhh va mycket fint! Jag har självklart tipsat, länkat o lagt in bilden i min blogg: http://mliscreativehopes.wordpress.com/2009/11/19/blogcandy/
    Nu gäller det bara att hålla tummarna 😀
    Hoppas, hoppas!
    Kram,
    Mli

  167. Oj här var det många som verkar gilla att tävla, kolla in denna spännande tävling där ni kan vinna presentkort på upp till 1500:-, det är helt gratis och vara med och för varje deltagare så skänks dessutom 10:- till BRIS. Kolla in http://www.kontorsmagasinet.se för mer info!

  168. Visst vill jag vara med! Två lotter tack! har länkat i min blogg.

  169. åååh, vilken härlig bloggcandy! Tack för chansen att vinna detta, jag har länkat i bloggen så jag passar på att ta 2 lotter 🙂
    Ha en härlig helg! kram 😀

  170. Åh vilket super fint kit!! Tar gärna två lotter jag 🙂 Länkar i min blogg!

  171. Frida Eriksson on said:

    Underbara saker. VILL HAAAAAAA! Har precis börjat med denna underbara hobby. Kram Frida

  172. Självklart tar man chansen att få detta paket. lagt ut länk i min blogg.Hälsningar Agneta

  173. Så spennende – jeg blir veldig gjerne med i trekningen!

    Jeg tar 2 lodd da jeg også har linket. :o)

  174. Annaliza Quesada on said:

    Oj!! Vilka super fina grejer!!!! Såna vill jag ha!!!!!! Stor kram! Annaliza från Robban

  175. Åhh, vad roligt! Vill gärna ha alltihop. ;P Tack för en jätterolig blogg med massa inspiration. /Eva
    Ps. Lägger även in detta på min blogg också för extra chans. 🙂

  176. Wow vilken generös bloggcandy. Vill gärna vinna detta, så jag har självklart länkat i min blogg.
    http://sandralivochpyssel.blogspot.com/

  177. Givetvis länkar jag på min blogg till denna underbara candy!
    Vilka fina grejer!
    Hoppas på tur och önskar dej en trevlig kommande adventstid!

  178. Tar gärna 2 lotter,

    Lägger upp dig i min blogg oxå 🙂
    Vill gäääärna ta del av din godispåse 🙂

  179. Vilka fina grejer. Hoppas på lite tur./Eva

  180. I’d love to join in 🙂 Your blog is lovely and so are your creations. I’ve linked you up on my blog sidebar. Thanks 🙂

  181. Härligt med många besökare!! Roligt med en räknare som tickar på!!!

    Tack för en chans att vinna ert ”godis”.
    Självklart har jag skrivit om det i min blogg, med bild!!

    http://beingbarkeryd.blogspot.com/2009/11/godisdax.html

  182. Man kan ju alltid försöka så jag tar två lotter. Alla vill väl ha godis
    kramar från halmstad

  183. Har länkat i min blogg!

    http://mammasolivia.blogg.se/?tmp=23082535

    Nu hoppas jag på turen..

  184. Gro Anita L. on said:

    Vil gjerne være med i trekningen.

  185. Hoppas hoppas! Jag skulle så gärna vilja vinna.
    Självklart har jag oxå länkat i min blogg!
    ( jag vill, jag vill, jag viiiiill vinna * hoppas och studsar*

  186. Madelene J on said:

    Hej hopp!

    Ja vill gärna vara med och vinna. Får nöja mig med en lott, har ingen blogg, än.

    Kramar i massor. 🙂

  187. Anneli on said:

    Åh vad mycket fint!! Har ingen blogg men tar gärna en lott och hoppas på turen!

  188. Nu har jag länkat i min blogg med!
    Kan ju alltid hoppas på att jag vinner så jag har nått att fylla ut det nya rummet med och sätta tänderna i när allt kommit på plats 😉

  189. Underbart blogcandy! Vill inte missa chansen för två lotter! Därför har jag länkat till er blogg från min sida 🙂

  190. Hi!What a huge Candy!!!Fantastic!!!I added a link to the sidebar http://pishitejulie.blogspot.com/2009/11/candy-sweet-candy.html
    Thank you so much for the chance to take part!!!

    Greetings from Russia,
    Ukka

  191. paperart on said:

    Klart jag vill vara med! Länk finns i min blogg!

  192. Första gången jag kollar din blogg, men hamnar självklart bland mina favoriter!!

  193. marlene on said:

    Kul!! Klart jag vill vara med! 😀

  194. Veldig fin candy,jeg har linka til deg fra min blogg.
    http://ckhblogg.blogspot.com/

  195. Så masse fint,denne vil jeg gjerne vinne!!
    Link er lagt til deg fra bloggen min :

    http://ckhblogg.blogspot.com

  196. Christine K H on said:

    Her var det mye fint som jeg gjerne skulle vunnet, link er lagt ut fra sida mi :

    http://ckhblogg.blogspot.com

  197. Vilken härlig blogcandy!
    Jag har länkat från min blogg:
    http://spacegirl.blogg.se/2009/november/blogcandy-hos-nettans.html

  198. Såååå mycket härligt godis!! det vill man inte missa!!! Länkar också i bloggen såklart!

  199. Så flott Candy!
    Jeg har linket til deg i min blogg.
    Anne 🙂

  200. katrin on said:

    Vill gärna vara med på lott candyn men har ingen blog.
    Har en mun som babblar så jag berättar för min kompisar som har det.
    Ha de så gott.

  201. Hello!
    I have posted about your candy in my sidebar. Thank you for a chance to win such super candy just in time for Christmas.
    Hugs Natalie

  202. Första gången jag hör talas om bloggcandy – vilken kul grej! Självklart vill jag vara med i utlottningen!

  203. Jag vill gärna vara med och drar en lott!

    Sara

  204. OMG vilket undebart bloggcandy!
    det är ju julafton innan december ens har börjat !!!
    *Jag tar en lott* tack så mycket för en inspirerande blogg
    hälsningar pia

  205. Hoppas på tur. 🙂
    Har länkat till er i min blogg också:
    http://mellasblogg.blogspot.com/2009/11/bloggcandy.html

  206. Såklart vill man vara med och tävla om detta fina bloggcandy, tar 2 lotter då jag länkar från min blogg oxå.

  207. Jag är med i utlottningen. Har även ett inlägg på min blogg: http://inha.blogg.se/2009/november/bloggcandy.html

  208. Snabbar mig på och drar ett par lotter, hoppas jag hinner vara med. Länkar hos mig, den tid som är kvar. 🙂

  209. Oj, detta såg jag i sista stund….men klart jag vill vara med och vinna detta härliga candy…..norpar två lotter, ska genast länka från min blogg åxå…

  210. En halvtimma kvar av söndagen…
    jag vill gärna ha en lott.
    Vilket paket!

  211. Elannotaknisa on said:

    Just want to say what a great blog you got here!
    I’ve been around for quite a lot of time, but finally decided to show my appreciation of your work!

    Thumbs up, and keep it going!

    Cheers
    Christian, iwspo.net

  212. Två lotter tack! Vilket Candy, skulle inte vara helt fel att vinna det så här till jul! 🙂
    Kram Ann

  213. Klart jag vill vara med. 2 lotter tack!

Kommentera

