Min underbara dotter

Jag ville göra en layout på min dotter och hennes pojkvän.
Hittade ett papper från Papirdesign – Brente mandlar, som jag genast kände att det ska jag klippa ut och sätta ett kort i.
Sagt och gjort, jag klippte ut och letade ett kort som skulle passa i cirkeln.
Hittade ett perfekt kort till det.
Bakgrundspappret är från Prima, och då tänkte jag att det inte behövs några dekorationer.
Bokstäverna love är Thickers – Lullaby Sunflower som jag har målat med mörkbrun promarker.
Eftersom min dotter gillar rosor ville jag ha med några, trots att jag tyckte det skulle bli för mycket först.
Bredvid kortet har jag därför rosor och blad, och vid textrutan har jag också satt två rosor, två rosknoppar och blad.
Kramar Carina
Single Post Navigation

3 thoughts on “Min underbara dotter

  1. Denna LO är bedårande ”live”…. 🙂
    Kramar.

  2. Catharina Broman on said:

    Visst är det underbart med kärlek.Supersnygg Lo.

  3. Åååh så vacker layout du gjort vännen, den är helt underbar!! 🙂 Kram Lena

Kommentera

