Tävlingsdax – En snabb tävling denna gång

Hej mina kära vänner.

Som många av er redan vet så har vi på Nettans haft fullt upp den senaste tiden.

Vi har ju inom kort tid ordnat både SPA träff och julträff, vilka har varit fantastiskt roliga, mer bilder och sånt om julfesten kommer snart 😉

Inte nog med allt arbete som det är med att ordna dessa träffar så har vi dessutom hunnit med att vara i Stockholm i en vecka för att delta på en Jul och Hantverksmässan där nere.

Dessutom har både jag och Åke varit rejält förkylda, så det har varit en heltiskt tid här då krafterna inte har varit detsamma som då vi är friska och krya.

Men nu är det ordning på torpet igen, vi är tillbaka på banan med många härliga idéer för Nettans Scrapbooking4you, det kommer att hända MYCKET roligt i vårt företag, som jag hoppas ska vara till glädje för många av er 😉

Men mer om detta senare, än känns det för tidigt att berätta om den överraskningen, det kommer tids nog 😉 🙂

Nåja, tillbaka till överskriften på detta inlägg, ” Tävlingsdax”

Vi har ju inte hunnit med att ordna med tävlingar den sista tiden pga allt annat som tagit på krafterna.

Därför vill vi ordna en snabbtävling där ALLA är välkomna att deltaga, även mina underbara DT tjejer 🙂

Så denna gång får även ni (Annica, Erika, Carina, Camilla, och Lotta) vara med i vår snabbtävling.

Den heter ” Nyårsraket” och där tävlar du genom att göra ett NYÅRSKORT, alltså det får inte vara med någon julhälsning på detta kort utan bara en nyårshälsning inför det kommande spännande året 2010. 🙂

Ditt kort för inte vara gjort i färgerna rött och grönt, eftersom det förknippar jag med just julkort.

Så reglerna som gäller är alltså följande:

* Du ska göra ett NYÅRSKORT med en nyårshälsning inför det kommande året

* Inte använda dig av färgerna rött och grönt

(Det är okej om du använder nåt grönt blad och så, men det ska vara så lite som möjligt av dessa 2 färger,

inte ha enfärgade gröna/röda papper och sånt)

* Det får inte stå ”God Jul” på detta nyårskort

* Du får skicka in fler bidrag än 1 om du hinner göra fler 😉

Du har fram till den 31/12 kl 23.59 på er att skapa ett vackert nyårskort.

Ni mailar ert bidrag till nettan@scrapbooking4you.se

Jag ser fram emot era alster, och jag hoppas verkligen att ni känner att ni hinner vara med i vår snabb tävling.

Priset denna månad är ett Presentkort hos Nettans Scrapbooking4you på 350kr

Lycka till mina vänner.

Kramar Anette

Vinnare kommer att presenteras i början av januari, och jag kommer att ta min familj och närmaste släkt som hjälp vid röstningen 🙂

Single Post Navigation

8 thoughts on “Tävlingsdax – En snabb tävling denna gång

  1. Nice, jag är på =)

  2. Vad roligt att du är på 🙂

  3. Ska nog testa och få till något 🙂 Nån dag efter jul ska man nog sätta sej och pyssla 😉
    Kramar.

  4. Ja det är bra Britt-Inger, hitta på nåt kul att skicka till mig 😉
    Kram Anette

  5. Ska se om jag lyckas knåpa ihop något.. 🙂
    kram

  6. Wow det vill jag verkligen vinna!Ska försöka knåpa ihop nåt.
    Många kramar till er!

  7. Tina W on said:

    Vilket generöst pris! Kul tävling, hoppas man hinner få ihop ett kort!

  8. Hej, jag har mailade dig mina alster imorse men ännu har dom inte dykt upp på sidan, har dom inte kommit fram!? Döpte mailet till Nyårsraketer. HA en bra kväll. Kram

Kommentera

