Vackert julkort av Erika

Vi hade ju en mysig julfest i slutet på november, och då hade Erika gjort detta underbara julkort.

Det är en helt underbar vikning på ett kort tycker jag.

Känner att jag måste också testa detta någon gång snart, bara för att se om jag kan lyckas med det 😉

Många säger att det är enklare än vad det ser ut, och jag måste då säga att det ser inte enkelt ut alls med allt detta på ett kort *skrattar*

Visst är det vackert!

 

 

 

Jag hoppas att ni haft en riktigt fin helg alla härliga människor.

Var rädda om er.

Kram Anette

Single Post Navigation

4 thoughts on “Vackert julkort av Erika

  1. Jättefint kort Erica! Det är en härlig vikning på kort. Och Anette, det är inte svårt.. 😉
    Kram till er båda.

  2. Yikes så snyggt, Erika!! Så ska ett julkort göras:-)

  3. Super fint kort!Har också gjort en del julkort av den modellen.Den är mycket enklare att göra än man tror.Jag tror nog att du Anette verkligen skulle klara av den.
    Kram på er!

  4. Wow så vackert julkort!! 🙂
    Det där klarar du med glans Nettan!
    Det är inte alls så svårt som det ser ut. 😉
    Grattis till 2 års dagen! 😀
    Kramar från Lena

Kommentera

