Ask och lock i ett

Hej på er bloggvänner!

Jag har gjort en ask (igen!!) med ett Pinecone papper med snöflingor på.
Asken har lock och ask i ett.
Locket är öppningen på asken när du ska stoppa ner presenten i den.

Sen trycker du försiktigt ner locket så stängs asken.

Hur coolt är inte det?? (som min äldste son skulle ha uttryckt det).

Jag har använt mig av Super sticky tape, Stickles (Icicle), Fluid Chalk
(Chestnut roan) och Glimmermist (pearl).

Tyvärr ser man inte på bilderna hur läckert det blev med glimmermisten. =o(
Bandet har jag köpt av Nettan för läääänge sedan och jag är osäker på
om hon har det kvar, men kolla gärna bland hennes band för hon har en
hel del roliga sådana. =o)

Kram
DT Erika, som aspirerar på titeln ”längsta bloggordskonstruktören”.

Single Post Navigation

5 thoughts on “Ask och lock i ett

  1. Åååh så snygg ask!! 🙂

    God Jul Erika, Nettan & alla andra!

    Kram Lena

  2. superläcker

  3. Superläckert! Det där måste man ju testa någongång.

    Kram Lotta

  4. Vilken helläcker låda.ser kul ut .Jag måste nog testa att göra en sån nångång.
    Julkramar

  5. Katarina K on said:

    SUPERCOOL ask! Den får du visa IRL någon gång Erika!!
    God Jul & Gott Nytt År!

Kommentera

