Stämpla efter Heidi Swapps teknik

Såg hos min DT kompis Camilla hur hon använt sig av Heidi Swapps stämpelteknik.

Jag var bara tvungen att testa!

Det var riktigt kul, det har jag inte gjort för sista gången.

Jag har använt Distress Ink och clearstamps, bland annat build a swirl.

Pappret är Basic Grey, ett helt underbar papper med fina mönster på båda sidorna.

Till remsan tvärs över har jag använt en Border punch och på den blingstenar.

Ordet sova har jag ritat av chipboard bokstäver och chalkat kanterna med dark brown.

Dessa rara tonåringar kan verkligen sova var som helst.. 😉

Pyssla lugnt!

Kram Carina

Single Post Navigation

3 thoughts on “Stämpla efter Heidi Swapps teknik

  1. Jättesnygg lo.Jag håller med om att barn/tonåringarn både kan sova vart som helst,hur som helst och HUR länge som helst…..

  2. underbart! 😉

  3. Wow så snyggt!! 😀
    Kramar Lena

Kommentera

